"אני מתביישת לשבת כאן": שירית אביטן נטשה את האולפן בדמעות

הכתבת ילידת שדרות נטשה את הפאנל בערוץ כאן 11 לאחר שמחתה על סיקור מסיבי של הלינץ' בבת ים, כשווה ערך לרקטות והפרעות של הערבים ברחבי הארץ. "איבדתם פרופורציה. חברים שלי בשדרות לא יוצאים מהממ"ד כבר יומיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/21 07:55 ב בסיון התשפא

"אני מתביישת לשבת כאן": שירית אביטן נטשה את האולפן בדמעות
צילום: באדיבות המצולמת

יום רביעי למלחמות בישראל: לילה קשה עבר על תושבי ישראל, אחרי השעה 01:00 החל מטח כבד לעבר מספר יעדים בישראל. במקביל לירי הרקטות וההתפרעויות בערים המעורבות בערוצי התקשורת אף סיקרו באופן מסיבי את בו נהג ערבי הותקף על ידי יהודים בבת ים שהשתמשו באלימות קשה ואף החלו הרס של בתי עסק של ערבים בעיר. אך יש מי שמחתה על הסיקור המסיבי על הנעשה בבת ים והצגתו כשווה למאות הרקטות שנורו לעבר שטח ישראל ולפרעות הערביות ברחבי הארץ.

 בפאנל בערוץ כאן 11 השתתפה הכתבת הסרוגה, ילידת שדרות, שירית אביטן כהן והחלה בקול רועד למחות על הסיקור הלא מאוזן. "אתם משדרים את הלינץ' שבאמת היה מזעזע וראוי לכל גינוי ואסור שאלימות כזאת תצא תחת ידם של יהודים, אבל איבדתם פרופורציה" תקפה אביטן את הערוץ. לאחר מכן אביטן החלה לדמוע תוך כדי שהיא ממשיכה להטיח ביקורת נוקבת: "חברים שלי בשדרות לא יוצאים מהממ"ד כבר יומיים, עם ילדים קטנים, ואתם משדרים לינץ' בודד אחד ועושים אותו חזות הכל. מה קורה לכם? איבדתם את הרחמנות הבסיסית כלפי בני עמנו. אני פשוט מתביישת לשבת פה באולפן".

סמוך לאביטן ישבה הפעילה החברתית סמאח סלאימה, שסירבה לקבל את הביקורת והשיבה לאביטן: "אני לא רוצה את הדמעות שלך ולא את הדמעות של האמא מעזה ששכלה שני ילדים היום. הדמעות שלך לא שוות יותר מהדמעות שלה. החיים שלך לא שווים יותר מהחיים שלה". אביטן הנזעמת מדבריה של סלאימה ענתה בכעס: "אל תשווי. את מציגה תמונה מעוותת", ולאחר מכן קמה ונטשה את האולפן.