היסטוריה: הסדרה הישראלית המצליחה נמכרה למדינה המוסלמית הגדולה בעולם

"הנערים", שנוצרה על ידי חגי לוי, יוסף סידר ותאופיק אבו ואיל, הופקה בשיתוף של קשת ו-HBO, ועוסקת באירוע חטיפתו ורציחתו של מוחמד אבו ח’דיר בקיץ 2014, נמכרה לחברות מאינדונזיה, הונג קונג ואוסטרליה. מקשת נמסר כי, "לסיפור אנושי טוב אין גבולות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/21 22:09 ט באייר התשפא

היסטוריה: הסדרה הישראלית המצליחה נמכרה למדינה המוסלמית הגדולה בעולם
"הנערים", צילום: צילום מסך

קשת אינטרנשיונל משלימה סבב מכירות בינלאומי משמעותי לדרמה “הנערים”, זוכת 14 פרסי האקדמיה הישראלית – הפקה משותפת דוברת עברית וערבית ראשונה מסוגה של קשת ו-HBO.

‘הנערים’ נמכרה לשידורי VOD בפלטפורמת ה-OTT Mola TV באינדונזיה – המדינה המוסלמית הגדולה בעולם, שירות הטלוויזיה בתשלום Now TV שבהונג קונג ורשת הברודקאסט SBS שבאוסטרליה. סבב מכירות זה מצטרף למכירות העבר של הסדרה ל-Canal+ הצרפתית, HBO אמריקה הלטינית ואירופה, הפלטפורמות הישראליות yes, HOT, סלקום ופרטנר, וערוצים בבלגיה ובוסניה הרצגובינה.

הסדרה, שיצרו חגי לוי, יוסף סידר ותאופיק אבו ואיל ואשר הופקה על ידי מובי פלוס, עוסקת באירוע חטיפתו ורציחתו של מוחמד אבו ח’דיר בקיץ 2014. הסדרה שודרה בישראל ובעולם במהלך 2020-2019, וגם זכתה בפרס הדרמה הטובה ביותר וב-13 פרסים נוספים בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה.

קרני זיו, מנהלת הדרמה של קשת מסרה לאחר המכירה: “אנחנו שמחים שסדרה שבמרכזה סיפור אנושי טרגי מלב ליבו של הסכסוך הישראלי-פלשתיני, מסוגלת לחצות גבולות ולגעת בלבם של צופים מכל רחבי העולם, ועכשיו, לראשונה – גם צופים מוסלמים. לסיפור אנושי טוב אין גבולות. קשת גאה לעבוד עם מיטב היוצרים הישראלים וליצור חווית תוכן ישראלית המתגלה גם כסיפור אוניברסלי”.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן