התגעגעתם? סדרות הטלוויזיה האהובות שחוזרות לעונה נוספת

לאחר טקס פרסי האקדמיה העיניים לעבר העונות החדשות: אילו סדרות יחזרו לעונה נוספת? אילו סדרות חדשות יופיעו על המרקע? ומה יעלה בגורלה של הסדרה "חזרות"? | הפרטים המלאים בכתבה

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 12/04/21 14:09 ל בניסן התשפא

התגעגעתם? סדרות הטלוויזיה האהובות שחוזרות לעונה נוספת
הפתיח של 'חזרות', צילום: איתמר תורן ואלמוג סלע - אתר הסדרה בכאן

טקס פרסי הטלוויזיה: לאחר שפורסמו הזוכים הגדולים ובעיקר הסדרות "חזרות" ו-"מנייאכ" שזכו בפרסים רבים. משיחה עם השחקנים לחדשות כיפה מתברר כי מחכים לצופים מגוון סדרות חדשות שצפויות להופיע על המרקע בזמן הקרוב.

נתחיל בסדרה "חזרות", הסדרה שהייתה אמורה לחזור בוודאות לעונה שנייה כעת מוטלת בספק עקב פרשיית ההטרדות של השחקן והתסריטאי שלה, ארז דריגס. מובילת הפרסים בטקס, השחקנית נועה קולר נשאלה על הצפי לעונה שנייה ואמרה לחדשות כיפה  "אני באמת לא יודעת להגיד, זאת האמת".

שלום אסייג שזכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו בסדרה "המנייאכ" אמר לכיפה כי הוא עסק בקורונה ביצירת הסדרה "שנות ה-90" שזוהי העונה הבאה של הסדרה "שנות ה-80". "כל התקופה כתבנו ועוסקים בזה בעיקר." אמר אסייג.

שנות ה80

שנות ה80צילום: אוהד רומנו

זוכה נוסף בפרס שחקן המשנה, עמוס תמם סיפר לכיפה כי לסדרת הדרמה הטובה ביותר "מנייאכ" תהיה עונה שניה. וגם לסדרה נוספת בה הוא מככב "המדובב" תהיה בקרוב עונה שנייה.

גם יובל סמו אחד השחקנים הבולטים ב"ארץ נהדרת" סיפר שהעונה הנוכחית עוד לא נגמרה והוא הכי נהנה מהתפקיד שלו במונית על הבחירות שעבר בין הערים השונות בארץ. יש עונה חדשה של "אבא מטפלת".

עופר חיון שכיכב השנה גם ב"מנייאכ" וגם ב"שעת נעילה" סיפר לנו שהסדרה "להיות איתה" שיצר וכתב אסי עזר תעלה באוקטובר הקרוב במסך הטלוויזיה.

להיות איתה

להיות איתהצילום: גיא כושי ויריב פיין

הסדרה "קופה ראשית" שזכתה בטקס כבר התחילה את הצילומים לעונה ה-3. השחקנית קרן מור סיפרה לכיפה: "הפרס הכי גדול שאנחנו בימי צילומים של קופה ראשית, הסדרה שהכי כיף לצלם אותה". 

שחקני קופה ראשית

שחקני קופה ראשיתצילום: ללא

בנוסף במהלך הטקס יוצרי תוכנית התחקירים "עובדה" סיפרו כי צפויה להיות עונה נוספת ה-28. גם השעשועון "המרדף" יחזור בעונה נוספת והמנחה עידו רוזנבלום יתחלף בלוסי אויב שסיפרה לחדשות כיפה שהיא כבר התחילה להתכונן ולפתור שאלות ידע כללי. הסדרה "היהודים באים" שזכתה בפרס התסריט ועוררה סערה רבה במהלך השנה האחרונה הבטיחה שתחזור לעונה 5. גם תוכנית הריאלטי "חתונה ממבט ראשון" זכתה ב-2 פרסים וסיפרה כי תחזור בעונה נוספת והפעם הבטיחו שיהיה זוג חד מיני. ותוכנית הראוינות "פגישה" עם רוני קובן תחזור לעונה חמישית.

לאחר שנה של סדרות מעולות נראה שגם בשנה הבאה נמשיך להנות מיצירה ישראלית איכותית, מצחיקה ומעניינת. יש למה לצפות.

חתונה ממבט ראשון

חתונה ממבט ראשוןצילום: צילום מסך יוטיוב