דקסטר חוזרת לאחר שבע שנים

סדרת הדרמה המצליחה דקסטר חוזרת לעשרה פרקים חדשים. העונה החדשה תמשיך מהיכן שעצרה העונה האחרונה בשנת 2013. "אנחנו לא יכולים לחכות עד שנצלם ונראה לעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/20 16:04 כז בתשרי התשפא

דקסטר חוזרת לאחר שבע שנים
דקסטר מורגן (מייקל סי הול), צילום: shutterstock

אחרי שמונה עונות, לאחר שירדה מהאוויר בשנת 2013 - הסדרה האמריקאית המצליחה "דקסטר" חוזרת למסך, לעשרה פרקים חדשים אך לעונה אחת בלבד. העונה החדשה תמשיך מהיכן שעצרה העונה האחרונה, בה דקסטר גזר על עצמו חיי בידוד כחוטב עצים. הפקת הסדרה צפויה להתחיל בתחילת השנה הבאה ולעלות לשידור ב-2021 ברשת הכבלים האמריקנית שואוטיים, ששידרה גם את הסדרה המקורית.

נשיא שואוטיים, גארי לווין אמר כי הם כבר לא יכולים לחכות: "רצינו לחזור לדמות של דקסטר רק אם היינו מוצאים דרך יצירתית שהייתה ראויה לסדרה המבריקה והמקורית הזו. אני שמח לדווח כי התסריטאי קלייד פיליפס ומייקל סי הול מצאו זאת, ואנחנו לא יכולים לחכות עד שנצלם ונראה לעולם".

דקסטר היא סדרת דרמת פשע המבוססת על הרומן "דקסטר חולם חלומות אפלים" מאת ג'ף לינדסי. הסדרה הותאמה לטלוויזיה על ידי התסריטאי זוכה פרס אמי ג'יימס מאנוס ג'וניור, שכתב את פרק הפיילוט. הסדרה שמה במרכזה את דקסטר מורגן (מייקל סי הול), חוקר תבניות דם במשטרת מיאמי, המנהל חיים כפולים כרוצח סדרתי שהורג רוצחים שהצליחו להתחמק מעונש, וגם אנשים שמפריעים לו שהוא מאמין שמגיע להם למות.