צפו: נערי גבעות תקפו את כתב חדשות 12

צוות חדשות 12 תיעדו את העימותים בין נערי הגבעות לפלסטינים במהלך מסיק הזיתים, כשלפתע הנערים החלו ליידות אבנים על צוות החדשות ואחר הנערים תקף באלה את כתב החדשות - אוהד חמו

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/10/20 15:44 כה בתשרי התשפא

צפו: נערי גבעות תקפו את כתב חדשות 12
העימות בין צוות החדשות לנערי הגבעות, צילום: צילום מסך

צוות חדשות 12 ביקר היום (ג') בכפר בורקה ליד רמאללה, ותיעד את אחד העימותים שהחל לאחר שאחד הפלסטינים במקום דחף מתנחל ממאחז עוז ציון. העימות בין נערי הגבעות לפלסטינים התרחש בעיצומו של עונת מסיק הזיתים הפלסטינית, כשהצעירים ממאחז עוז ציון מנעו מהמוסקים הפלסטינים לעלות למעלה הגבעה.

במהלך העימות החלו הנערים ליידות אבנים על צוות חדשות 12 ואף לתקוף אותו, כאשר לפתע אחד הנערים, רעול פנים, תקף באלה את כתב החדשות - אוהד חמו. לאחר מספר דקות, כוחות צה"ל הגיעו למקום והאירוע הסתיים.

https://twitter.com/Chaim_yakov/status/1315988377041330177

מנגד עו"ד נתי רום, אשר מייצג את את אחד הנערים,  הגיע למשטרת בנימין שם הוגשה תלונת הנער כנגד הפורעים וכנגד צוותי החדשות והצלמים ששהו במקום. בנוסף, דרש עו"ד רום כי כלל החומרים של התקיפה שתועדה יתפסו בידי המשטרה. הנער נפגע מאבנים ומכות בכל חלקי גופו, וכעת הוא מקבל טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים.

צילום: ללא

עו"ד רום מסר "מספר ערבים ואנרכיטסים הגיעו בחסות מסיק, התקרבו לקטין כבן 17, הכו אותו, חטפו אותו מספר מטרים לכיוון הכפר, הכו אותו מספר רב של אנשים, אנחנו דורשים ממשטרת ישראל לעצור את החשודים, לתפוס את סרטי הצילום שצולמו, לאתר את החשודים ולמצות עימם את הדין."