משתדרגים: חבורת אנדרדוס מעלה תכנית מערכונים חדשה

עולם התרבות נמצא במשבר ואין הופעות, אבל את חבורת אנדרדוס זה רק מאתגר. הרביעייה הקומית גאים להציג את הבייבי החדש שלהם - "אנדרדוס חי" תוכנית מערכונים שמבוצעים ומצולמים על במה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/20 13:01 ל באב התשפ

משתדרגים: חבורת אנדרדוס מעלה תכנית מערכונים חדשה
אנדרדוס, צילום: יח"צ

אחרי כמעט עשור של פעילות כשמאחוריהם מאות מערכוני יוטיוב, שלושה מופעי מערכונים מצליחים וארבעה מחזות זמר, מצאו עצמם רביעיית אנדרדוס, יחד עם כל אמני ישראל בעולם חדש.

"בהתחלה עוד הייתה לנו איזושהי תקווה שהקורונה תחלוף תוך חודשיים-שלושה ונחזור לשגרה," אומר נדב נוה, "אבל הגל השני הבהיר מעל לכל ספק שצריך לפתוח את הראש ולחשוב מחדש איך אפשר להמשיך ליצור ולתחזק את הקשר עם הקהל שכל כך חשוב לנו". מתן צור הוסיף:"למרות שאנחנו מצליחים ב"ה להתקיים כאנדרדוס גם בתקופה לא פשוטה כלכלית, עדיין חסר לנו מאוד החיבור עם הקהל, שגם בהינתן הקלות מסוימות ברור לנו שלא יחזור כל כך מהר לצרוך תרבות כמו פעם".

"הגל השני הבהיר מעל לכל ספק שצריך לפתוח את הראש". נדב נוה

"הגל השני הבהיר מעל לכל ספק שצריך לפתוח את הראש". נדב נוהצילום: יח"צ

ואכן אחרי היערכות של חודשיים, האנדרדוסים גאים להציג את הבייבי החדש שלהם - "אנדרדוס חי" תוכנית מערכונים שמבוצעים ומצולמים על במה, ממש כמו פעם, ומגיעים אליכם עד לסלון. הפרק הראשון של התוכנית כבר מחכה לכם בחנות הדיגיטלית של החבורה.

אשר בן אבו מפרט מה הפיל את האסימון: "בגל הראשון של הקורונה זיהינו התעוררות מבורכת ברכישות תכנים שלנו בחנות הדיגיטלית. שני מופעי המערכונים הראשונים שלנו ושלושה מחזות זמר נמכרו בכמויות מכובדות מה שנתן לנו את הרעיון לייצר פרקים של מופעי במה ולהעמיד אותם לרשות הציבור בתשלום סמלי של 12 שקלים".

גם הוא יהיה שם. הרב פריינטה

גם הוא יהיה שם. הרב פריינטהצילום: יח"צ

הפרק הראשון כולל כל מה שהייתם מצפים ממערכונים אנדרדוסיים ובין השאר ביקור פתע של הרב יגאל מסדרת הרשת האנדרדוסית "ישיבת הנהלה" ושיעור מוסר מופרע של הרב פריינטה.