מיהו חבר הכנסת שיצטרף לתכנית "נינג'ה ישראל"?

חבר הכנסת מיש עתיד יואל רזבוזוב, יצטרף לעונת ה-VIP של התכנית. לחבר הכנסת כזכור יש היסטוריה של ספורטאי והיה בעבר ג'ודוקא מצליח. רזבוזוב: "אני מקווה להוכיח לבנות שלי שאני חזק לא רק בדיבורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/20 14:30 ל בסיון התשפ

מיהו חבר הכנסת שיצטרף לתכנית "נינג'ה ישראל"?
מתוך התכנית , צילום: shutterstock

תכנית הטלוויזיה הפופולרית "נינג'ה ישראל" נערכת לקראת עונת VIP חדשה ומלקטת מספר מפורסמים מתחומים שונים לתכנית. הפתעת הליהוק לעונה החדשה היא לא פחות מאשר חבר הכנסת מטעם מפלגת יש עתיד, יואל רזבוזוב. כזכור לרזבוזוב יש עבר ספורטאי מרשים כג'ודוקא מצליח, שהגיע להישגים גבוהים בענף ואף זכה פעמיים בתואר סגן אלוף אירופה. לפני שמונה שנים פרש מהספורט והצטרף לפוליטיקה.

בתגובה ל-ynet התייחס חבר הכנסת על הצטרפותו לתכנית: "מדובר בתכנית שמשלבת בין תחומי ספורט רבים. אני חושב שבעידן שבו ילדים מעבירים את היום בשעות מסך אינסופיות, נבחרי הציבור צריכים לעודד את הדור הצעיר לעסוק בספורט. לא רק מהספה, אלא גם לתת דוגמה בגוף ראשון. בחודשים האחרונים אני נמצא בתקופה מאוד עמוסה של דיונים רבים בוועדות הכנסת ובמליאה, ובטיפול בפניות ציבור רבות, לכן אין באמת אפשרות להכין את הגוף בצורה ראויה כמו שאר המתמודדים. אבל ברגע שהחלטתי, אין תירוצים. כמו שאמרתי בהתחלה, אני מקווה להוכיח לבנות שלי שאני חזק לא רק בדיבורים על הספה מול הטלוויזיה".

יואל רזבוזוב

יואל רזבוזובצילום: פלאש 90

רזבוזוב אינו הפוליטיקאי הראשון שהולך לריאליטי, לעונת "הישרדות VIP" הנוכחית השתתפה גם חברת הכנסת לשעבר נאווה בוקר. כמותה גם חבר הכנסת לשעבר אורן חזן השתתף בתכנית הריאליטי "האח הגדול". אך בניגוד אליהם רזבוזוב משתתף בתכנית תוך כדי תפקידו כחבר כנסת, ולא לאחר פרישה. טרם ידוע אם ועדת האתיקה אישרה את השתתפותו של רזבוזוב בתכנית.