טלית, שופר וציציות בחוץ: צפו בכוכב הישראלי מטריף את הקהל בחצי גמר נינג'ה אמריקה

אסף גורן כוכב הנינג'ה הישראלי שהלהיב את הצופים בישראל, כובש את ארצות הברית כשהתמודד בתכנית הריאליטי המצליחה "נינג'ה אמריקה" כשהוא לובש ציצית ותוקע בשופר, הרקדן אסף גורן: "זו זכות גדולה להצליח כשאני לבוש בציצית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/22 11:34 ג באב התשפב

טלית, שופר וציציות בחוץ: צפו בכוכב הישראלי מטריף את הקהל בחצי גמר נינג'ה אמריקה
גורן ברגע זכייתו ב"אח הגדול", צילום: שלומי כהן - פלאש 90

אחרי שכבש את התכניות הריאליטי "האח הגדול" ועונת ה-VIP של "נינג'ה ישראל", הרקדן הישראלי אסף גורן מנסה את מזלו בחו"ל. גורן, הידוע בזכות הופעתו עם סממנים יהודיים כמו ציצית ופאות, אותן הוא גזז לפני מספר חודשים, הגיע כדי להתמודד בעונה החדשה של "נינג'ה אמריקה".

"השדרנים האמריקאים של התכנית ניסו להסביר לצופים מה זה ציצית"

על במת התכנית האמריקאית היוקרתית עלה גורן כשהוא עטוף בטלית ובידיו שופר תימני גדול. רגע לפני שהחל את המסלול תקע גורן בשופר, כיסה את עיניו ואמר "שמע ישראל". לאחר שהסיר מעליו את הטלית נותר הכוכב עם ציצית קטן כך שניתן היה להבחין בציציותיו המתבדרות ברוח לאורך המסלול. שדרני התוכנית לא נותרו אדישים למחזה והסבירו לקהל האמריקאי את פשר החוטים שיצאו מחולצתו של המתמודד היהודי.

"זו זכות גדולה בשבילי להצליח ולהגיע לחצי גמר נינג׳ה אמריקה, כשאני לבוש בציצית".

"שמע ישראל ה' אלוקנו ה' אחד", כתב הרקדן בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו. "זו זכות גדולה בשבילי להצליח ולהגיע לחצי גמר נינג׳ה אמריקה, כשאני לבוש בציצית".

בראיון לתכנית לפני שהתחיל את הריצה שלו סיפר כי בת זוגתו, מעיין, נמצאת בחודש התשיעי להריון עם בנם הראשון. מספר שעות לאחר שהתמודד בחצי הגמר של התכנית, אשתו ילדה בשעה טובה, כך עדכן את עוקביו בחשבון האינסטגרם.