"כנופיית ברמינגהם"| נטפליקס הודיעה: פיקי בליינדרז עונה 6 חוזרת בקיץ הקרוב

אחרי שהמעריצים המתינו תקופה מאוד ארוכה, נטפליקס הודיעה כי הסדרה "פיקי בליינדרז" תחזור לעונה שישית ואחרונה בהחלט, ותגיע לישראל ממש בקרוב. יוצר הסדרה מרגיע את המעריצים: "עובדים על הסרט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/22 13:29 ח באדר ב'

"כנופיית ברמינגהם"| נטפליקס הודיעה: פיקי בליינדרז עונה 6 חוזרת בקיץ הקרוב
תומאס "טומי" שלבי , צילום: נטפליקס

כנופיית ברמניגהם ("peaky blinders"): דרמת הפשע הבריטית "הפיקי בליינדרז", העוקבת אחר משפחת שלבי שבראשה עומד תומאס "טומי" שלבי, אותו מגלם השחקן קיליאן מרפי, חוזרת בתחילת הקיץ בתאריך ה-6 ליוני לעונה אחרונה בהחלט אחרי חמש עונות מותחות שסחפו אחריהם מעריצים רבים, כך הודיעה ענקית הסטרימינג נטפליקס

תומאס "טומי" שלבי

תומאס "טומי" שלבי צילום: MATT SQUIRE

הסדרה כנופיית ברמניגהם (peaky blinders) מבוססת על כנופייה אמיתית שהטילה את אימתה על תושבי ברמינגהם בשנים שלאחר מלחמת העולם הראשונה. הסדרה עוקבת אחרי משפחת שלבי, בראשה עומד תומאס "טומי" שלבי ויחד עם משפחתו שולט ביד רמה בעיר.

היא תחסר: הלן מק'קורי, שמגלמת את דודה פולי נפטרה מסרטן 

השחקנית הלן מקרורי שנפטרה מסרטן

השחקנית הלן מקרורי שנפטרה מסרטן צילום: CC BY-SA 3.0

למרבה הצער, העונה האחרונה תהיה חסרה דמות שהיתה מרכזית ביותר בסדרה הלן מקרורי, מי שגילמה את "דודה פולי"  - דודתם של טומי ואחיו, גזברית החברה, שניהלה את המשפחה כשהאחים שלבי, שהו בצרפת בזמן המלחמה. השחקנית נכנעה למחלת הסרטן באפריל בשנה שעברה.

עם זאת, המעריצים יכולים להירגע, בהפקה דאגו שזה לא יורגש, לפי הדיווחים, כבר בתחילת העונה השישית הדודה פולי תירצח על ידי האירים ובכך ת סיים את תפקידה בסדרה.

נטפליקס הודיעה: ב-10 ליוני הסדרה פיקי בליינדרז תגיע לישראל

צילום: MATT SQUIRE

יוצר הסדרה: עובדים על הסרט

למעריצים המאוכזבים מכך שנגמרה הסדרה יש סיבה קטנה לשמוח, אחרי שיוצר הסדרה סטיבן נייט אישר למגזין Entertainment Weekly כי יש סרט שמתוכנן לצאת אחרי שהסדרה תסתיים  באופן רשמי. "אני קורא לזה סוף ההתחלה", אמר נייט. "אנחנו הולכים לסיים את הסדרה כפי שהיא כרגע, אבל אנחנו הולכים לעשות את הסרט, אשר נצלם בעוד 18 חודשים, אולי קצת יותר.

צילום: MATT SQUIRE

השבוע הודיעה נטפליקס  כי ב 10 ליוני הקרוב העונה השישי והאחרונה תגיע לישראל בציוץ בטוויטר של נטפליקס ישראל צייצו בחגיגיות את ההודעה וכתבו "ביי אורדר אוף דה פיקי בליינדרז, העונה השישית והאחרונה עולה ב-10 ביוני." 

בונוס: הטענה הרווחת היא שהשם פיקי בליינדרז, נגזר מהסיבה שבכובעי הברט שחבשו חברי הכנופיה, הוחבאו סכיני גילוח בעזרתם היו משספים ומעוורים את האוייבים שלהם. אך, במקור שם הכנופיה הוא "פועלים עם כובעי פיקי", "בליינדר" הייתה מילת סלנג ל"פועל" עובד מפעל, ובאנגליה כובע "פיקי" הוא כובע קסקט.

צפו: הטריילר לעונה השישית והאחרונה של "פיקי בליינדרז"