צפו "אברכים ביום מהמרים בלילה" | הצצה

בסרט מיוחד של ראש הדסק הפלילים בחדשות 13 מובאת הצצה לזירת ההימורים הבלתי חוקיים בישראל. אלו סימני זיהוי שיסייעו להורה להבין האם ילדו מהמר, מהם הסימנים להסתבכות ואיך אפשר למנוע אותה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 28/06/22 12:52 כט בסיון התשפב

"אברכים ביום מהמרים בלילה" | הצצה
צילום: shutterstock

אם בעבר תופעת ההימורים הבלתי חוקיים התקיימה בחצר האחורית של ישראל, בדירות מסתור ועוד, כיום, הפכה התופעה לפופולרית ונגישה הרבה יותר לבני נוער ילדים ומבוגרים כאחד. בסרט חדש שישודר ברשת 13, "הימור מסוכן", בהובלת ראש דסק הפלילים של חדשות 13, אלי סניור מובא סיפור שכל הורה לילד מתבגר חייב להיות מודע אליו. 

כיום זירת ההימורים הבלתי חוקיים נמצאת ברשתות החברתיות, אתרי האינטרנט ובאפליקציות מסרים שונות דוגמת טלגרם, וואטסאפ ועוד, ומי שעומד מאחוריה הם משפחות הפשע בישראל. יותר ויותר נערים ונערות נופלים למלכודת ההימורים, מקבלים מהאתרים אשראי לא מוגבל ומכניסים את עצמם ואת המשפחה לחובות עצומים שמתגלים רק כשמגיע גובה החובות של העולם התחתון. בסרט מובאים סימני זיהוי שיסייעו להורה להבין האם ילדו מהמר, מהם הסימנים להסתבכות ואיך אפשר למנוע אותה. 

מנהל בנק הימורים סיפר על התופעה שרווחת גם במגזרים קצת יותר מפתיעים. "במיוחד בחברה החרדית, אסור שאף אחד ידע. אני מכיר קבוצה של מאות אברכים שמאוד אוהבים הימורים ובחורות. ביום הם אברכים עם משפחה ובלילה הם הולכים להימורים". 

יום שלישי, רשת 13, אחרי החדשות "הימור מסוכן"