חזל"שו את התוכניות: פסטיבל דרום אדום בוטל

לאחר ההודעה המפתיעה של מערכת הביטחון כי פסטיבל דרום אדום מאושר על אף המלחמה, נשמעו ביקורות רבות מצד תושבי העוטף. בתגובה החליטו המארגנים לבטל את הפסטיבל באופן סופי - חוץ מאירוע אחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/24 10:15 כג בשבט התשפד

חזל"שו את התוכניות: פסטיבל דרום אדום בוטל
דרום אדום, צילום: רפי בביאן

אירועי דרום אדום המתרחשים מדי שנה, גורמים להמוני ישראלים לרדת דרומה לעוטף עזה ולצפות במחזה המרהיב. השנה בעקבות המלחמה, כבר היה ברור כי הפסטיבל לא יתקיים, אלא שברגע האחרון הודיעו במערכת הביטחון כי יאפשרו חודש של פסטיבל, בתנאים מיוחדים. על אף ההתרגשות, ביקורת רבה נשמעה על החגיגות, ולבסוף הוחלט לוותר על האירוע.

הכל יבוטל - חוץ מהצעדה לזכר אופיר ליבשטיין

ביקורות רבות נשמעו מטעם תושבי העוטף על ההחלטה לקיים אירוע כה משמח בשבעת מלחמה במקום הכל כך כואב ורגיש במדינה, ובמיוחד שתושבי המקום מפונים בעצמם כבר שלושה חודשים. לאחר הביקורת הודיעו באופן רשמי כי אירועי דרום אדום לא יתקיימו בשנה באופן סופי.

אבל לא הכל התבטל, צעדת הכלניות לזכרו של אופיר ליבשטיין, בתיאום ובהסכמת משפחתו, תתקיים. עוד הודיעו מארגני האירוע כי "תושבי האזור ובעלי עסקים רבים שבחרו לחזור ולפעול יפתחו את שעריהם למבקרים. מוזמנים להגיע, לבקר ולתמוך". לכן, אם בכל זאת חשקה נפשיכם בקצת כלניות, מוזמנים להתעדכן מה האזורים המאושרים לביקור, וללכת לתמוך בתושבי העוטף.

אופיר ליבשטיין הי"ד

אופיר ליבשטיין הי"ד, צילום: Flash90