שלושה ימים בלבד כולל 5 כוכבים: מאות מלונות בישראל יצאו בהנחות ענק - זו הסיבה

במסגרת קמפיין של התאחדות המלונות בישראל, 212 מלונות צפויים להוזיל את המחירים ב-20% לפחות, למשך שלושה ימים. את ההנחה יקבלו מי שיזמינו דרך מנוע ההזמנות של התאחדות המלונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 08:52 ד בתשרי התשפד

כולל 5 כוכבים: מאות מלונות בישראל יצאו בהנחות ענק - זו הסיבה
מלון, אילוסטרציה, צילום: Yossi Aloni/Flash90

ברקע המחירים היקרים של בתי המלון בישראל והביקורת הציבורית שנשמעה בנושא במיוחד בחודשי הקיץ, התאחדות המלונות בישראל השיקה הבוקר (ג') קמפיין הנחות שיימשך 72 שעות ויעניק הנחה של לפחות 20% לכל הזמנות החופשה שיבוצעו למהלך השנה הקרובה, ב-212 בתי מלון בכל רחבי הארץ. המבצע כולל 100,000 לינות במגוון בתי מלון מכל הארץ ובכלל הדירוגים, מ-3 כוכבים ועד ל-5 כוכבים.

כך תזמינו את החופשה המוזלת

במהלך שלושת ימי הקמפיין, שיתחיל היום בשעה 12:00 ויימשך עד ל-21/9 בשעה 12:00, ניתן יהיה להזמין חופשה דרך מנוע ההזמנות של התאחדות המלונות בהנחה של לפחות 20% מעלות החופשה כפי שמופיעה ברגע ההזמנה באתר בית המלון, ללא תלות בהרכב הנופשים, סוג החדר או ארוחות.

מלון הרודס באילת. ארכיון

מלון הרודס באילת. ארכיון, צילום: Moshe Shai/Flash90

ניסיון להקל על הציבור הישראלי

יעל דניאלי, מנכ"לית התאחדות המלונות בישראל הסבירה על הקמפיין החדש: "המבצע מיועד לצרכן הנבון ומהיר ההחלטה. אנו רוצים להקל על הציבור הישראלי ולאפשר לו ליהנות מחופשה מוזלת בכל הרכב משפחתי, בכל סוג חדר, בכל רחבי הארץ ובכל זמן בשנה", בנוסף הסבירה כיצד יסייע הקמפיין למלונות: "מבחינתנו, הצלחת המבצע, תאפשר לכל בית בישראל לחסוך בהזמנת החופשה הבאה ותסייע למלא את המלונות בישראלים גם בתקופות חלשות יותר".