בשביל השבת בשביל ישראל עוצרים בשביל השבת: מיזם חדש של צהר יוצא לדרך

צעירים רבים צועדים לאורך שביל ישראל והקושי לטייל בחו"ל רק הגביר את הזרם. בארגון רבני צהר יצאו במיזם שיאגד אותם בשבתות לחוויה ישראלית יהודית: "לחבר צעירים מכל גווני עם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/10/21 10:01 א בחשון התשפב

בשביל ישראל עוצרים בשביל השבת: מיזם חדש של צהר יוצא לדרך
צילום: דוברות צהר

שביל ישראל החוצה את הארץ מצפון ועד דרום מושך צעירים ישראלים רבים מכל הגוונים והזרמים. הקורונה ששיבשה את היכולת לטוס לחו"ל רק הוסיפה להתגברות זרם המטיילים לאורך השביל. 

בעקבות זאת בארגון רבני צהר משיקים מיזם חדש לזכרו של הרב רונן נויבירט ז"ל של שבתות ישראליות יהודית שייערכו לאורך נקודות ציון בשביל, אליהן ניתן להירשם מראש ולבלות שבת קבוצתית שתכלול אוכל חם, שירי ארץ ישראל, קבלת שבת ושילוב בין צעירים מזרמים שונים בחברה הישראלית שנפגשים לשבת משותפת.

לאורך השביל צפויים להיתלות שלטים הקוראים למטיילים להירשם באתר מיוחד המיועד לכך ומספר משפחות כבר התגייסו לטובת המיזם אשר בחלקו ייערך גם בחאנים שיישכרו לטובת העניין. בנוסף הופקו והודפסו על ידי צהר חוברות עם הטקסים הרלוונטיים לטובת השבת החוויתיית. 

אורי שכטר מנהל המיזם מטעם צהר: "מטרת השבת לחבר צעירים מכל גווני עם ישראל המתחברים לארצנו הנפלאה ברגליים שיתחברו עם לבם יחד לזהות היהודית המחברת את כולנו באהבה ובמאור פנים".