האנגלי המכוער | כיצד בילו בריטים בפסטיבל מוזיקלי?

מאה אלף בני אדם הגיעו לפסטיבל המוזיקה השנתי באנגליה, והשאירו אחריהם קילומטרים של מדשאות מוריקות ומטונפות להפליא | צפו בתיעוד

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 02/09/21 13:05 כה באלול התשפא

האנגלי המכוער | כיצד בילו בריטים בפסטיבל מוזיקלי?
צילום: shutterstock

השמועה מספרת שעשרה קבין של נימוס וטוב טעם ירדו לעולם, תשעה מהם נטלה הממלכה הבריטית, ואחד נטל כל העולם כולו. האנגלים, ששלטו בחלקים עצומים ברחבי אפריקה ואסיה עד לפני כמה עשרות שנים, השתרשו בתודעה העולמית כאנשים עדינים ונעימי הליכות, שנוהגים לשתות תה עם המלכה מדי יום ואף פעם לא מתעטשים בקול רם מדי. 

מה רבה הייתה ההפתעה כאשר התברר כי ילידי האי הבריטי הם אנשים בשר ודם, וכמו שאר יושבי כדור הארץ, חלק גדול מהם גם לא מקפיד על היגיינה וניקיון הסביבה. 

100,000 איש השתתפו בסוף השבוע האחרון בפסטיבל המוזיקה השנתי בעיר רידינג, וכפי שניתן לראות בסרטון, הם השאירו אחריהם כמויות עצומות של זבל שהתפרסו על פני מדשאות הענק במקום. הפסטיבל, שמתקיים כל שנה בסוף השבוע האחרון של אוגוסט בערים רידינג ולידס, מארח בכל פעם עשרות אלפי אנשים ובשנים האחרונות הכרטיסים נמכרים בתוך שעות. 

מעכשיו, במקום לצקצק בלשון למראה כל עטיפת מסטיק זרוקה על המדרכה, ניתן להאשים את התרבות האנגלית הקלולקלת, אשר עם תום המנדט בארץ לפני 73 שנה ככל הנראה השאירה כאן גם מורשת של חוסר אכפתיות לסביבה.