מי הם מוקדי התיירות המבוקשים ביותר ביו"ש ובנימין?

בתיירות יש"ע ובנימין מרוצים לאחר יומיים עם מטיילים רבים. "אחרי השנה הקשה שפקדה את אנשי התיירות באזור, זוהי חובתנו להגיע ולתמוך בהם", ומי הם המוקדים המובקשים ביותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/21 23:19 יז בניסן התשפא

מי הם מוקדי התיירות המבוקשים ביותר ביו"ש ובנימין?
מטיילים בבנימין, צילום: תיירות בנימין

רבבות מכל רחבי הארץ הגיעו היום (ד') לטייל באתרי המורשת והתיירות, באטרקציות, במסלולים ובמעיינות בכל רחבי יהודה, שומרון ובקעת הירדן. מועצת יש"ע מדווחת כי כ-90,000 מטיילים ביקרו אמש ביהודה, שומרון ובקעת הירדן.

מועצת יש"ע מזמינה את כל המטיילים להגיע ולבקר בימי חול המועד במגוון אתרי התיירות. אחרי השנה הקשה שפקדה את אנשי התיירות באזור, "זוהי חובתנו להגיע ולתמוך בהם. בואו להתהלך בשבילי ארצנו!" נמסר ממועצת יש"ע.

התונים המלאים: בגוש עציון כ-15,000 מבקרים, בשומרון כ-15,000 מבקרים, בבנימין כ-15,000 מבקרים, בהר חברון כ-5,000 מבקרים, בבקעת הירדן כ-20,000 מבקרים ובמערת המכפלה והיישוב היהודי בחברון כ-17,000 מבקרים.

גם רבבות מטיילים מכל רחבי הארץ פוקדים מאז תחילת ימי חול המועד פסח את אתרי התיירות במועצת בנימין. ביקוש מיוחד של מטיילים נרשם בשביל הצפרים החדש ביער נוה צוף - אתר תיירותי חדש ופסטורלי עם מסלול מעגלי למשפחות וקבוצות שאוהבות מסלולי טבע, וכן מסלול ג'יפים מיוחד ומעיין חדש. לצד אלו נרשם זינוק בתפוסת הצימרים ברחבי המועצה ומתחמי אקסטרים רבים. המוקדים המבוקשים: שביל הצפרים החדש בנווה צוף, שילה הקדומה ונחל פרת.

"הישראלים התגעגעו לארץ התנ"ך ופוקדים בהמוניהם את בנימין הפורחת"

בנוסף, מטיילים רבים הגיעו היום לסיורי פסח באתר ארמונות החשמונאים ביריחו אשר החלו היום. את הסיורים מנהלים צוותי בית ספר שדה עפרה ובאחריות צבאית של חיילי הבקעה. כמו כן, בשמורת הטבע נחל פרת נרשם שיא מבקרים בכפוף למגבלות האכלוס בקורונה כאשר האתר פתוח רק לנרשמים מראש באתר רשות הטבע והגנים. אתר שילה הקדומה פתוח גם הוא לקהל הרחב. 

ראש המועצה ישראל גנץ: ״הישראלים התגעגעו לארץ התנ"ך ופוקדים בהמוניהם את בנימין הפורחת. מרגש לראות את החזרה לחיים לאחר הקורונה. אנו צופים עלייה נוספת של מטיילים בימים הבאים וערוכים לכך בהתאם."