לכל המתרחצים: חוף נפרד חדש נפתח בכנרת

עם כניסת התקופה של "בין הזמנים" יפתח חוף נפרד וזמני בחוף גולן, ובכך מצטרף לחוף כינר, ולחוף הנפרד בטבריה שנפרדים כל השנה. סגן שר הפנים שהיה ממובילי ההחלטה: "שמח שמצאנו פתרון לעומס הגדול שהיה בחופים הנפרדים של הכנרת, אני מזמין את ציבור בני התורה ליהנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/20 15:19 ה באב התשפ

לכל המתרחצים: חוף נפרד חדש נפתח בכנרת
הכינרת, צילום: shutterstock

הקיץ בשיא אונו, ועם תום תקופת ימי בין המצרים עונת הרחצה תהיה מלאה מתמיד. בתום השבוע גם תחל תקופת "בין הזמנים" של תלמידי הישבות ברחבי הארץ ותימשך עד לראש חודש אלול. לאחר שוועדת הקורונה אישרה את פתיחת חופי הרחצה, על אף הנגיף שבחוץ, נראה כי חופי הרחצה יהיו מלאים. אלא שעד היום סביב הכנרת קיימים רק שני חופים נפרדים.

הבעיה הגיעה גם אל סגן שר הפנים הרב יואב בן צור, שפנה אל ערים כנרת, במטרה למצוא פתרון הולם לנושא. בעקבות כך הוחלט להקצות חוף נפרד נוסף בכנרת, באופן זמני, לתקופת "בין הזמנים". החוף הנפרד יהיה בחוף גולן, הנמצא בקטע 13 של הכנרת. החוף מצטרף לחופים הנפרדים הקבועים: החוף הנפרד בטבריה וחוף כינר.

סגן שר הפנים הרב יואב בן צור: "שמח שמצאנו פתרון לעומס הגדול שהיה בחופים הנפרדים של הכנרת, אני מזמין את ציבור בני התורה ליהנות בתקופת בין הזמנים מחופים נפרדים מסודרים ומפוארים עכשיו גם בחוף גולן. 'וקווי ה' יחליפו כח'".