לאן נטייל? כל האטרקציות לחול המועד סוכות תש"פ

חול המועד סוכות, זמן שמחתנו, אספנו עבורכם את כל האטרקציות השוות ביותר מצפון לדרום, לכם רק נשאר להעמיס את הילדים לאוטו ולצאת להינות, ואל תשכחו לדווח איך היה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/19 14:55 יא בתשרי התשפ

לאן נטייל? כל האטרקציות לחול המועד סוכות תש"פ
צילום: אבישג שאר יישוב

ימי חול המועד מספקים זמן של כיף וחופש עם הילדים, הנה רשימה של כל האטרקציות שלא תרצו לפספס בחג הסוכות הזה.

ירושלים והסביבה: 

 מעלית הזמן- 

מעלית הזמן מזמינה אתכם לחוויה אינטראקטיבית עם מסע מרתק אל סודותיה של ירושלים, מסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם, מסע בחלל ונסיעה מיוחדת אל מראות העבר, ההווה והעתיד של בירת ישראל. במהלך ימי חול המועד יוצעו לקהל ארבעה מיצגים שונים המוקרנים על מסכי לד היקפיים, מערכות שמע, במות נעות בשילוב טכנולוגיות תאורה מתקדמות שיחד מספקות תחושה בה כל צופה הוא חלק מהמיצג!

הכניסה מגיל 5. בימי חול המועד יהיה האתר פתוח בין השעות 10:00-22:00, ימי שישי וערבי חג 10:00-14:00. מידע נוסף באתר http://www.time-elevator.co.il/ 

להזמנות 02-6248381 (יש לתאם מראש את מועד וסוג המיצג)
 

צילום: אלישע ברודסקי

 

אתגר הנינג'ה מגיע בסוכות לעיר העתיקה בירושלים-

אוהבים אתגרים? עולים לרגל לירושלים בסוכות? אל תחמיצו את אתגר נינג'ה סוכות שיפעל בין השער החדש לשער שכם  (בגינה מחוץ לחומות) בחוה"מ הקרוב.

במסגרת הפעילות, המיועדת לכל המשפחה, תוכלו לאתגר את עצמכם בשני מסלולים - אחד לקטנים ושני לגדולים (גילאי 10 ומעלה, וגילאי 4-9), הכוללים אומגה, רשת עכביש עם צלחות דריכה, מעבר חביות, גשר המטבעות, ידית לרשת, קורת אקסטרים, טיפוס יתדות והמכשול המפורסם ביותר—הקיר! פעילות הנינג'ה היא בתשלום סימלי: 10-20₪ מגיל 4 ומעלה, ואת הכרטיסים ניתן לרכוש במקום ובאתר  www.pami.co.il

איפה ומתי? בשעות 20:00-16:00 בין כיכר צה"ל לרחבת הדקלים (גן משעול הפנינים)

 

סוכות אקשן בעתיקה- 

500 שנה מאז נבנתה החומה, בואו לבחור איך להשלים את הסיפור בטרקים ההיסטוריים המשפחתיים של ירושלים על חומות ירושלים, במערת האגדות ובכיכר הרומית. מה בתכנית?
טרק נופים ואגדות - סיור מודרך חוויתי לכל המשפחה על טיילת החומות הצפונית מול נופי ירושלים המהפנטים, המשלב שחקנים והצגה על הסולטן סולימאן ובוני החומות והעיר ירושלים. וירידה במגדל השער הנסתר לכיכר הרומית למפגש וסלפי עם אדריאנוס שלחם בבר כוכבא ורבי עקיבא! 30 ₪ מגיל 5 ומעלה לרכישה באתר  www.pami.co.il
טרק אקסטרים - סיור עצמאי על הטיילת הדרומית לכל המשפחה הצופה אל הנוף עוצר הנשימה של ירושלים וגלישה במורד החומה בסנפלינג באזור שער ציון. מומלץ מאוד להצטייד בנעליים סגורות שיהיה לכם נוח להתרוצץ על החומות! 30 ₪ מגיל 9 ומעלה לרכישה באתר  www.pami.co.il
טרק המסתורין – סיור מודרך לבאי מערת צדקיהו: שלל מיתוסים ואגדות נקשרו במערת המסתורין - בריחת המלך צדקיהו, בניית בית המקדש ע"י שלמה המלך, מסדר "הבונים החופשיים" יצור מכונף מסתורי, אלפי גרפיטי על הקירות, מעיין "דמעות צדקיהו" ועוד. הסיור ללא תוספת תשלום, ויצא בכל שעה עגולה בין 11:00-15:00. 10 ₪ מגיל 5 ומעלה לרכישה באתר  www.pami.co.il
 

'פסטיבל קרליבך' היריד הכפרי ה- 24 במבוא מודיעים-

השריפה שכילתה את מושב מבוא מודיעים בל"ג בעומר האחרון לא ריפתה את ידיהם של חסידי הרב קרליבך, והם שוב מתכנסים לקיים את היריד ה- 24 כסדרו. 'פסטיבל קרליבך' במבוא מודיעים מתקיים כבר למעלה מעשור בכל חול מועד וגם השנה תתקיים פעילות ענפה מגוונת ומעניינת לכל קשת הגילאים: הופעות מוסיקליות לאורך כל היריד על ידי מיטב הלהקות וזמרי המוזיקה היהודית, כ-70 דוכני אומנות אותנטית, מתחם ילדים כולל יצירות, הופעות, הפעלות ועוד הפתעות..

איפה: מושב מבוא מודיעים. חניה לפסטיבל והסעות למושב - בחניון חנה וסע מצפה מודיעין.
בשעות: 12:00-21:00.
לפרטים: בפייסבוק: the moshav country fair, לרכישת כרטיסים: https://tickchak.co.il/7251
 

צילום: יחצ


פסטיבל טועמים עולם בירושלים-

פסטיבל טועמים עולם הוא אירוע קולינארי בינלאומי חוצה עמים ועדותהזדמנות מעולה לטעום מנות שף שלא תמיד זמינות בגרסה כשרה, והפעם גם באווירה בינלאומיתהפסטיבל יתקיים לראשונה בירושלים בחול המועד סוכות ביוזמת משרד ירושלים ומורשת ועיריית ירושלים ובהפקת החברה לפיתוח מזרח ירושלים. בשנים האחרונות הפסטיבל התקיים ברחבי ישראל והוכתר כהצלחה מסחררת.

תפאורות ענק ייצגו את המדינות השונות ובמתחמי האוכל מתוכננת חוויה קולינרית מרהיבה: נגנים והרכבים מוסיקליים עם מוזיקה אותנטית-עממית, שחקנים בתלבושות ססגוניות ומופעים מרחבי העולם, והעיקר כמובן האוכל - מנות שף מיוחדות בטעמים וריחות מכל טעמי העולם.

האווירה הייחודית למרגלות החומות וסביב המנות מאפשרת לנשום את בירות העולם כאילו ממש נמצאים בחו"ל ולהתרשם מצורת ההגשה המייחדת כל תרבות בניצוחם של השפים המובילים מרחבי ישראל: אוכל רחוב, מנות גורמה, קלאסיקה צרפתית, אוכל אמריקאי, מנות מהודו, צרפת, איטליה, ברזיל, מזרח תיכון חדש, טעמים מהמזרח הרחוק ועוד

בין המסעדות והשפים המשתתפים: עומר מילר, שגב, מאיר אדוני, רושפלד, רחל בן אלול, אל גאוצ'ו,  טש וטשה, טשטשווילי, דושי, הטוניסאי של אלי, אגריפס, בנדיקט, SUSU & Sons, גן סיפור, גורדוס, וונסה זוכת מאסטר שף ורבים נוספים!

הכניסה חופשית, החוויה מיועדת לכל המשפחה (אז תביאו גם את הילדים!), האוכל כשר בהשגחת רבנות ירושלים ומחיר מנה הינו עד 35 ₪ (כך שממש כל המשפחה יכולה לאכול גורמה במחיר הגיוני) ולכל הצעירים – כן, יש גם בירות...

חוה"מ סוכות, ט"ז- י"ח תשרי התש"פ 15-17.10.2019 שלישי- חמישי 16:00-23:00

גן הבונים, למרגלות החומה סמוך לשער יפו

לפרטים נוספים על הפסטיבל הקליקו

"אצא לי הסוכה" – סוכות בפארק נאות קדומים- 

פארק נאות קדומים יקיים את תערוכת הסוכות הגדולה בעולם לצד מופעים מקוריים לכל המשפחה, מסלולי הליכה עם תחנות הדרכה, יצירה מהטבע ובניית דגם סוכה משפחתי. בעבר, ימי חול המועד סוכות (ימי העלייה לרגל) היוו הזדמנות מצוינת לצאת אל הדרכים, למכור ולקנות סחורה חדשה, לפגוש חברים ותיקים ולצבור חוויות חדשות. גם בנאות קדומים יוכלו המבקרים ליהנות ולהרגיש חלק מאווירת חג ממש כמו בימי קדם. 

שעות הפעילות: ימים ג'-ה' בין השעות 17:00-9:00, כניסה אחרונה ב- 15:00, יום ו' בין השעות 14:00-8:30, כניסה אחרונה ב- 11:30.
מחיר: 45 ₪ למשתתף מגיל 3.
לפרטים: 08-9770777 | www.n-k.org.il 

צילום: זהבית דבוש

 

הקידמה מגיעה לגן הארכאולוגי דוידסון בירושלים- 

מגוון פעילויות אינטראקטיביות לכל המשפחה במחיר אטרקטיבי: "עתיקטק" משחק מטמון דיגיטלי, משחק ניווט "רצים בעתיקות", הצגה ותערוכה פעילה והכול במחיר כרטיס אחד. כרטיס הכניסה יקנה לכם השתתפות ב"עתיקטק" - משחק מטמון דיגיטלי קדום המציג באופן ‏חוויתי את סיפורה של ירושלים הקדומה. המשחק כולל טכנולוגיית מציאות רבודה, ‏חידות ‏וסרטונים, משימות צילום, וכן אמצעי המחשה, ומאפשר הכרות בסיסית עם הגן הארכאולוגי ‏והעופל בצורה קלילה ומהנה ‏באמצעות ‏טכנולוגיה מתקדמת. ‏

 בנוסף, תוכלו ליהנות מ"רצים בעתיקות" - משחק ניווט סלולארי על עתיקות ירושלים הקדומה ‏למרגלות הכותל. באמצעות הטלפון החכם, נכנסים לאפליקציה, מתחברים למשחק ‏וצוללים אלפי ‏שנים אל העבר המרתק של ירושלים ‏הקדומה ואל שלל הממצאים הארכיאולוגיים ‏המרשימים ‏שהתגלו במקום במהלך השנים.‏ מדובר בחוויה מגבשת, מפתיעה ומעשירה לכל בני המשפחה.‏ ‏דרך מבדרת, קלילה ומהנה לחוות את הסיור בגן הארכיאולוגי וללמוד את רזי ‏העבר ‏באמצעות ‏טכנולוגיה מההווה.‏

מחיר: ‏16 שקלים לילדים , ‏26 שקלים למבוגר ‏

טעימות יין ביקב טורא- 

יקב טורא חוגג את חוה״מ סוכות ברוחב לב ומזמין את הציבור הרחב להגיע לאושפיזין במרכז המבקרים ובסוכה הגדולה ביותר בשומרון- ללא עלות. בתכנית: טעימות יין של יקב עטור הפרסים, טעימות שמן זית מבית הבד של היקב, סיור במרכז המבקרים ופעילות מיוחדת לילדים שכוללת סרט על ייצור היין בהשתתפות משפחת בן סעדון בעלת היקב.

הפעילות תתקיים בין 15-17/10 בין השעות 09:00-17:00
ובתאריכים 18/10 ו-20/10 בין השעות 10:00-13:30
 
ביקור בתאום מראש במספר:052-7966613
 
כתובת: רחלים 104 (יקב טורא בווייז)
 

צילום: יקב טורא

תיירות שומרון-

פסטיבלים, יקבים, גנים לאומיים ושלל אטרקציות לכל המשפחה, בנופים הירוקים ועוצרי הנשימה של השומרון.
בין השאר יחכו לכם מיני באנג'י מעל מישור החוף, מדריכי סיורים ושחקנים בפסטיבל המרפסת של המדינה.
שחקנים סיורים וסדנאות בגן הלאומי הר גריזים, הנחל היפהפה הטובל בירק נחל קנה עם נקודות מידע ושאטל שיקפיץ אתכם חזרה לרכבים לאחר הטיול והגן הלאומי שומרון העתיקה שיהיה פתוח השנה באופן ייחודי כל ימי חול המועד. גם כאן יחכו לכם מדריכי סיורים ושחקנים בממלכת ישראל הקדומה. מי שחשקה נפשו בסיור בעקבות היין המעולה של השומרון מוזמן לבקר ביקבים: טורא, ברכה על ההר, וכביר ולהנות מטעימות יין ללא תשלום והסבר על תהליך הכנת היין בשומרון. לעוד פעילויות ואטרקציות חפשו: תיירות שומרון באתר או בפייסבוק.
 

צילום: תיירות שומרון

מרכז:

המרכז ההיסטורי של אגד בחולון- 

מאז הגה חיים נחמן ביאליק את השם, היה "אגד" שם נרדף לאוטובוס. למעלה מ-80 האוטובוסים ושלל המוצגים במרכז ההיסטורי של אגד בחולון, מספרים את 85 שנות ההיסטוריה של תחבורה ציבורית בארץ ובעצם את הסיפור הישראלי.

איפה: המרכז ההיסטורי של אגד, ממוקם ברח' דן שומרון בחולון, ויפתח את שעריו בחוה"מ סוכות, בין השעות  8:30-12:30

צילום: יחצ מוזיאון אגד

 

סוכת הפרחים: פסטיבל צבעוני ופורח לכל המשפחה

פסטיבל עם 3 מתחמי הפעלה לכל המשפחה שיעוצבו ויעסקו כולם בפרחים.  במתחם הראשון יוכלו המבקרים ללמוד לשזור בכוחות עצמם  זר פרחי בר לראש, לשתול עציץ אותו יוכלו לגדל בבית ולהכין בקבוקון בושם אישי מצמחי הלבנדר.

במתחם האמנים ניתן יהיה לפסל פרחים מחומרים שונים כמו תיל ותחבושות גבס, לצייר על קני ציור ציורי טבע ונוף, ליצור פסיפס מתבלינים ולהכין זר פרחים  ססגוני  מחומרים בשימוש חוזר. במתחם השלישי – סוכת האושפיזין – ילמדו המבקרים טכניקות אמנות  ובישול לאירוח בסוכה.

שעות:  11:00-14:00 ו – 16:00-19:00 

מחיר: ללא תשלום

מיקום: קניון שבעת הכוכבים, הרצליה

 

פסטיבל תיאטרון רחוב: להטוטנים, אקרובטים, הליכה על חבל וסדנאות קרקס לילדים- 

בפסטיבל תיאטרון רחוב בחג סוכות תוכלו לצפות במופעי קרקס גדולים, מופעי תיאטרון רחוב יחיד ומעגלי אמני קרקס, פסלים חיים, ליצן קומי, מופע ג'אגלינג, מופע הליכה על חבל ולהשתתף בסדנאות בהן ילמדו הילדים כיצד להפוך לאמני קרקס בעצמם.

שעות פעילות: 11:00-14:00,  16:00-19:00

מחיר: ללא תשלום

מיקום: מתחם אושילנד, כפר סבא

צילום: אסנת קמפה

 

צפון:

פסטיבל מסיק הזיתים של ארגון "השומר החדש"-

פסטיבל מסיק זיתים לכל המשפחה יתקיים בכדורי ללא עלות במהלך חול המועד סוכות ויכלול מסיק למשפחות, פעילויות לילדים, סיורים ופעילות חקלאית חווייתית.

מקום: בשטחים החקלאיים של כדורי, ממזרח לכביש 65 (גישה מכפר תבור). 

הוראות הגעה: יש לשים בוויז: מרכז קניות מול תבור, לאחר מכן הכוונת שילוט.

שעות: שעות פעילות המסיק: 9:00 עד 16:00

הרשמה דרך הדוא"ל: groups@hashomer.org.il או אתר האינטרנט: https://www.hashomer.org.il/

 

צילום: ישי כהן

 

טיול עששיות חוף דור נחשולים-

הרפתקאה לילית מיוחדת במינה, טיול לילה חווייתי בחוף דור-נחשולים לאורם של העששיות. יציאה מחוף דור, העפלה לתל דור היפיפה למרגלותיו נמצאו אוניות טרופות ובהם תותחים, עוגנים, מטבעות זהב ועוד. תצפית מראש התל אל עבר אורות הכרמל וכוכבי השמים. המשך הטיול למפרץ האהבה הקסום בו לגונות יפיפיות וקסם של אורות וצדפים נקשיב לקולות הלילה, נצפה בכוכבים ונהנה מאווירה מיוחדת.                                                                       

איפה ומתי: נקודת מפגש שער הכניסה לחוף דור, בין השעות : 17:30-19:00 

גילאים: מגיל 3 ומעלה.

כמה זה עולה?: 35 ₪ לבן אדם. 

יצירת קשר: 04-9841114   או באתר: www.carmelim.org.il

סיור עששיות

סיור עששיותצילום: אבי ברומברג

 

דרום:

משחקים בלונדע - 

במהלך חול המועד סוכות יתקיים בלונדע הפנינג משחקי קופסה. לכבוד האירוע הוקמה בלונדע סוכה ענקית וססגונית בה מגוון שולחנות משחקי קופסה לכל המשפחה.

במסגרת הפעילות יתקיימו הפעלות מיוחדות בחצר המוזיאון, בכל יום מימי חול המועד החל מהשעה 12:00, מבין הפעילויות המיוחדות לפעילות "משחקי קופסה בסוכה" תוכלו למצוא: מתחמי יצירה, עמדות צילום, משחקי משפחות ושפע הפעלות והפתעות.

מחיר כרטיס למבקר (מגיל שנתיים): 57 ש"ח. בחבילה משפחתית (4 כרטיסים ומעלה) 49 ₪ למבקר.  מחיר מיוחד לתושבי באר שבע: 42 ₪ למבקר מגיל שנתיים ובחבילה משפחתית (4 כרטיסים ומעלה) 37 ₪ למבקר. מומלץ להזמין כרטיסים מראש ובהנחה באתר האינטרנט

יש להצטייד בגרביים – הכניסה למקום ללא נעליים

צילום: לונדע

הסוכה בצריף בן גוריון- 

על אף שבמהלך מרבית השנה היה דוד בן-גוריון אדם שמקפיד לשמור על פרטיותו, מדי שנה, במהלך חג הסוכות, היה נוהג להזמין אליו לסוכה את כל חברי קיבוץ שדה בוקר. גם כיום, למעלה מ60 שנה אחרי, המבקרים מוזמנים להתארח בסוכה הסמוכה לצריף בן-גוריון, ביתו המקורי של ראש הממשלה הראשון. בתוך הסוכה יוכלו לראות קישוטים המורכבים מברכות שקיבל בן-גוריון במהלך השנים, וכמובן שיכלו להוסיף גם ברכות משלהם, לכבוד יום הולדתו ה-133, שיתקיים ב16 באוקטובר.

בין צריפי הקיבוץ השכנים, יהיה ניתן למצוא את הקיבוצניקית רותה, ממקימי שדה בוקר. רותה תשתף במפגשיה עם בני הזוג דוד ופולה בן-גוריון, על מה הביא למעבר הקיצוני מת"א אל המדבר ועל איך נראו חיי היום יום בקיבוץ באותם ימים.

האתר יהיה פתוח בשעות 8:30-17:00, כניסה אחרונה עד שעה לפני הסגירה. בשעה 10:00 יצא סיור מודרך למשפחות באתר (בתוספת של 5 ₪ לאדם – בהרשמה מראש דרך האתר). הסיורים התיאטרליים ופעילות יצירה יתקיימו בין השעות 11:00-15:00.

בין השעות 17:00-19:00 האתר יהיה פתוח למשפחות עם בני משפחה עם צרכים מיוחדים בלבד, לסיורי שקט.

מחיר כניסה: 15 ₪ לילד (עד גיל 18) 20 ₪ למבוגר
 

צילום: צביקה שמעיה

חגיגת חול במרכז קטיף- 

מרכז קטיף מזמין אתכם בימי חול המועד סוכות עם כל המשפחה, ולגלות את סיפורו של גוש קטיף. הפעילות מותאמת למשפחה רב גילאית. הילדים הצעירים יכירו את סיפור גוש קטיף דרך הסרטים והיצירה. המבוגרים והנוער יוכלו בינתיים להיכנס לסיור המרגש במרכז המבקרים ולהמשיך במשחק ניווט סלולרי וכל המשפחה תוכל לצאת ביחד לסיור ברכב ספארי בשמורת הדיונות, לצפות במופע חול ולהנות מפינת ליטוף ומופע חיות מקסים.

בין השעות 10:00-17:00. מחיר כניסה למבוגר ולילד (מגיל 3) 20 ₪, טיול ספארי (בתשלום נוסף) 10 ₪. ביום חמישי, מרכז המבקרים יהיה פתוח לקבוצות ולמשפחות בתיאום מראש. לפרטים: 8947*

צילום: מרכז קטיף

ימי הנוקדים-

כפר הנוקדים מזמין אתכם לצאת למסע קדום בזמן ולהתחבר למדבר. בחול המועד סוכות יתקיימו בכפר מגוון של סדנאות מלאכות קדם לצד סיורי לילה מודרכים במדבר. סדנאות יצירה לילדים, קבלת פנים בסגנון בדואי, סיורי לילה מודרכים, פיסול בחימר, טיולי גמלים ועוד.

איפה- כפר נוקדים

מחיר- הפעילויות לאורחי הכפר הן בחינם. למצטרפים לפעילויות בלבד, מחיר הפעילויות הוא סמלי.

כפר נוקדים

כפר נוקדיםצילום: יוני גריצנר

 

דבש יד מרדכי- 

קיבוץ יד מרדכי מזמינים את המבקרים לפעילות נוטפת דבש שמפגישה בין העבר להווה, עולמן הסודי של הדבורים וגבורתם של הלוחמים בקרב תש"ח. הפעילות תחל בביקור בבית הדבורה והדבש שם דבוראי לבוש חליפה, יקבל את פני המבקרים ומאחורי חלון זכוכית מיוחד ואטום, יפתח לנגד עיניהם כוורת פעילה, הומה ורוחשת באמצעותה ילמדו מקרוב את דרכי הפעולה של הדבורים במקומן הטבעי ויציצו אל נבכי עולמן הסודי והקסום. התחנה הבאה היא סיור בטרקטור הקיבוצי שיכלול ביקור ברפת, הפרדסים וחיי המשק בקיבוץ תוך סיפורו של הקיבוץ מימי הקמתו. תחנה נוספת בביקור היא סדנת אפיית עוגות דבש שבו ייחשפו המבקרים למתכון סודי בשילוב הדבש המפורסם של יד-מרדכי.

לאחר מכן, בשתי התחנות האחרונות ייחשפו המבקרים לעברו של הקיבוץ בבית האוסף "קיבוץ של פעם" שם ילמדו על הטכנולוגיה הקיבוצית בימי ראשית קום המדינה.  בתחנה האחרונה לסיור יגיעו המבקרים לגבעת שחזור קרב  וישמעו את סיפור הגבורה של חברי הקיבוץ שלחמו בצבא המצרי בתש"ח  עם האמצעים הדלים שעמדו לרשותם, יתחפרו בתעלות ויעלו על טנק אמיתי 

משך הפעילות המלאה כ- 3 שעות

מחיר משולב לשלוש תחנות: בית הדבש, טרקטור, קיבץ של פעם, 55 ₪ לילד ו50 למבוגר.

סדנת אפיית עוגות דבש: 20 ₪ לעוגה משפחתית

 

צילום: תיירות יד מרדכי

 

בד בבד - חגיגת אמנות ומוסיקה בסוכות במתחם מוזאוני הנגב בבאר שבע-

במהלך ימי חוה"מ סוכות, מתחם מוזאוני הנגב בבאר שבע מזמין משפחות וילדים בגילים 12-9 לפעילות מרתקת ומעשירה בהשראת התערוכה הבינלאומית ״חוט של מחשבה: סיפורים גלובליים בטקסטיל״ עם צוות ההדרכה של המוזאון.
מדי יום בשעות 10:30, ו-12:30- יתקיימו הדרכות פתוחות לקהל (ללא תוספת תשלום) ובמהלכן יוכל הקהל לשמוע על סיפורו של הבד בתרבויות שונות, ולהכיר את המשמעויות והתפקידים
השונים שהוא משרת בעמים ובארצות שונות, זאת דרך הפריטים המוצגים בתערוכה.
כל יום בשעה 11:30 תחל סדנת יצירה מהנה, והמשתתפים יוכלו להכין יצירה מקורית לבחירתם   בהשראת התערוכה כמו יצירת קולאז׳ של בדים, הכנת נול ידני ואריגה בו בשתי
וערב והכנת חפצים שימושיים או פרטי נוי מבדים צבעוניים. בסוף הסדנה ייקחו את היצירות הביתה כמזכרת וכקישוט לחדרם. מחיר השתתפות בסדנה לילד (כולל כניסה לתערוכה): 20 ₪.

 מחיר כניסה למוזאון בלבד למבוגר כולל סיור מודרך: 20 ₪.

צילום: אלעד שריג