אל תחמיצו: גוף האדם - כפי שמעולם לא ראיתם

אם גם אתם מוצאים עצמכם משתאים בכל פעם שאתם מעמיקים בחקר גוף האדם, האטרקציה הבאה תביא אתכם להיכרות עמוקה ומרגשת אף יותר. מסע בתלת מימד אל המכונה המופלאה בעולם, הנאה מובטחת לילדים ולכם!

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/18 13:00 יא בתשרי התשעט

אל תחמיצו: גוף האדם - כפי שמעולם לא ראיתם
מסע בגוף האדם, צילום: יחצ

טריליונים של תאים מרכיבים רקמות שונות, מערכות שלד, שרירים, עצבים, לב, כלי דם, עיכול, רבייה, נשימה, ואלו הם רק חלק קטן ממרכיביו של הפלא הגדול, הנקרא גוף האדם. אם אתם מחפשים דרך מרתקת להמחיש לילדיכם כיצד אנו קולטים מידע, איך המוח מגיב לגירויים? כיצד אנו רואים, שומעים, חשים ונושמים, וכיצד כל המערכות המסועפות והמדהימות המרכיבות את גופנו, פועלות בסינרגיה, תוכלו לעשות זאת בקלות, ובהנאה גדולה, באמצעות מעקב אחר 'אינפו' - קפסולה רובוטית זעירה, שתיקח אתכם אל מסע מעמיק אל נבכי המערכות המרכיבות את גוף האדם. המסע הגדול מתקיים באמצעות עזרים טכנולוגיים חדשניים: כיסאות זזים, מראות וצלילים, אשר יעצימו לכם את החוויה וייסחפו אליה את כל המשפחה.

זהו מופע בעל תוכן לימודי עשיר ומעמיק, המועבר באמצעות חוויה בלתי נשכחת, וייחודית. מסע שכולו קסם ועניין, ואשר יותיר בכם ובילדים רשמים רבים, שאלות מעוררות  דמיון, והזדמנות מצוינת לדיונים פוריים ומחכימים עם הילדים. 

אז היכן תוכלו לפגוש באינפו?

במקום המוכר והאהוב: מעלית הזמן בירושלים. אותו מקום בדיוק, בו תוכלו לצפות גם ב"מסע במעלית הזמן" - מופע המספר את סיפורה ההיסטורי של עיר ירושלים, וכיצד התבסס מעמדה כעיר הבירה. חשוב לדעת כי האטרקציה מכילה שימוש במערכות סימולציה, ומיצגי קול ואור חזקים, ולכן נשים בהיריון, חולי לב, וסובלים מבעיות כרוניות אחרות רלוונטיות, מתבקשים להתמקם במושבים הקבועים בלבד. כמו כן, הכניסה מגיל 5 ומעלה, פעוטות ייאלצו להתאזר בסבלנות. 

 

 

לינק לאתר ולרכישת כרטיסים: http://www.time-elevator.co.il/