המלצות אבודים בחול המועד? 5 מיקומים מעולים לפיקניק קסום

גם אתם מבולבלים מכל המקומות שמספרים לכם עליהם, ואתם רק מחפשים פיסת טבע קטנה לפרוס בה מפה ולאכול? קבלו את המקומות הכי טובים לפיקניק בפסח

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 17/04/22 09:13 טז בניסן התשפב

אבודים בחול המועד? 5 מיקומים מעולים לפיקניק קסום
צילום: shutterstock

שמחה רבה אביב הגיע פסח בא: מזג האוויר אמנם שרבי, אבל הכל עדיין ירוק והילדים בחופש. למרבה הצער, כל המדינה פקוקה ובזמנים כאלה מפחיד לצאת אפילו לקניות. מה הפתרון למצב כזה? פיקניק כמובן. אין עונה טובה יותר מזאת לארוז אוכל טעים, לשלוף מפה ישנה מהארון (גם סדין תופס) ולצאת לחיק הטבע.

אבל עם כל הכבוד לאוכל של פסח, אם נודה על האמת, הוא לא כזה להיט. בפיקניק מה שחשוב הוא הנוף. ובחול המועד כדאי לבחור מיקום בקפידה, כי אף אחד לא רוצה להיתקע שעות בפקקים או לראות את המחנכת שלו מכיתה ז' עם שבעת ילדיה יושבת לידו במעיין. לכן, החלטנו לקל עליכם בחיפושים המתישים ולהביא לכם חמישה רעיונות איפה כדאי להעלות כמה ק"מ וגם לסמן וי על טיול, כי למי יש כוח להזיע במסלול? יצאנו לדרך

1. צפון: נחל נעמן

באזור הקריות, ליד קריית ביאליק זורם נחל נחמד,  הוא אחד מנחלי האיתן המעטים שבמישור החוף, במקום יש ספסלי ישיבה, מסלולון קצרצר ושילוט. 

2. חוף הים

דווקא בגלל העונה. אמנם חם, אבל לא מדי, חוף הים הוא פתרון מצוין לפיקניק, בים תמיד יש אופציה ללכת עוד כמה מטרים מההמולה ולמצוא פינת חמד שקטה שמשקיפה על המים. רק אל תשכחו לארוז עם השמיכת משבצות שימשיה וקרם הגנה, ואתם מסודרים. 

צילום: shutterstock

3. מרפסת ים המלח

סמוך ליישוב מצפה יריחו, ורק עשרים דקות נסיעה מירושלים יש מצפה מדהים שמשקיף על כל ם המלח ויוצר פריים עוצר נשימה, אמנם המקום לא גדול אבל בהחלט מספיק לפיקניק זוגי רומנטי באחד מהבקרים של חול המועד. לרציניים בלבד: לבוא בזריחה, מילה שלי שלא תתחרטו.

מרפסת ים המלח

מרפסת ים המלח צילום: נועה שטרנברג

4. יער צרעה

סמוך לבית שמש שוכן יער צרעה, אחרי נסיעה על כביש עפר מסודר במשך כמה דקות תגיעו לתצפית מדהימה עם שולחנות פיקניק מסודרים. מומלץ לעלות רגלית עד הפסגה, תאמינו לי שאתם לא רוצים לפספס את הנוף.

מצפה צרעה, יער צרעה

מצפה צרעה, יער צרעה צילום: נועה שטרנברג

5. דרום: גן לאומי תל אשקלון

למרות שהוא יכל להיכנס בקטגוריה חופי הים, הרגשתי שמגיע למקום את הכבוד ראוי. הגן משלב אתר עתיקות מרתק, פארק לבילוי בחיק הטבע וחוף רחצה נהדר. בנוסף לאלו, באתר נחשפה עיר מהתקופה הכנענית התיכונה, מוקפת סוללה אדירה ובה השער הקדום בעולם שנושא קשת בנויה. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן