לראשונה ברשות הטבע והגנים: רחצות נפרדות לגברים ולנשים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 15/08/19 14:47 יד באב התשעט

לראשונה ברשות הטבע והגנים: רחצות נפרדות לגברים ולנשים
גן לאומי גן השלושה(סחנה), צילום: מנו גרינשפן

בימי הקיץ החמים אין כמו לטבול בבריכת שכשוך או מעיין בטבע, ועכשיו גם אלו שמקפידים על רחצה נפרדת יוכלו ליהנות מכך. בין שלל פעילויות הקיץ של רשות הטבע והגנים, לראשונה תתאפשר רחצה נפרדת בגנים לאומיים.

בגן לאומי גן השלושה (סחנה) יופעל מתחם רחצה נפרדת לגברים ומתחם לנשים בין השעות 17:30-20:00, בימי שני (י"ח, כ"ה אב, 19.8, 26.8), כשבסוף היום תהיה פעילות משפחתית נוספת- סרט "אבא אווזה" מדובב לילדים על מסך ענק (י"ח אב, 19.8), ומופע "אדון שוקו" משירי אריק איינשטיין (כ"ה אב, 26.8). הסרט והמופע יחלו בשעה 19:45 כשבסיומם האתר ייסגר.

גן לאומי חמת טבריה

גן לאומי ,חמת טבריה.צילום: זיו לוי

בגן לאומי חמת טבריה יתקיימו רחצות נפרדות בין השעות 17:00-21:00 לנשים בימי שלישי (י"ט, כ"ו אב, 20.8, 27.8), ולגברים ביום רביעי (כ"ז אב, 28.8), כשבנוסף תהיה במקום פעילות משפחתית בחמאם התורכי "בעקבות אוצר המים" עם כתבי חידה בהפעלה עצמית ומיצג אור קולי מיוחד ומרגש בבית הכנסת הקדום במקום אשר יציג את סיפורו של בית הכנסת והקהילה היהודית בטבריה.

הרחצות והפעילויות הן ללא עלות על דמי הכניסה לאתר. אז עכשיו לכולם יש הזדמנות ליהנות מחוויה משפחתית ייחודית ולשלב יציאה בערב לאחר שעות החום לטיול בטבע, עם טבילה במעיינות ופעילות מגבשת. פרטים מלאים על הרחצות יחד עם שאר פעילויות הקיץ ניתן למצוא באתר רשות הטבע והגנים.