יעדים חדשים לטיולי ג'יפים

אוהבים טיולי ג'יפים? מכורים לאדרנלין? לטבע? הנה הצצה לחמישה יעדים חדשים באירופה בהם תוכלו ליהנות מטיול ג'יפים מושלם לא פחות.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/10/19 11:59 יא בתשרי התשפ

יעדים חדשים לטיולי ג'יפים
טיולי ג'יפים ברחבי העולם, צילום: יח"צ

אם עניתם בחיוב, כנראה שחרשתם באופן יסודי את כל המסלולים המדהימים שיש בארצנו הקטנה  וזה בדיוק הזמן להכיר מקומות חדשים!

יוון

המדינה הירוקה והמגוונת מחכה לכל אוהבי המרחבים, במרחק שעת טיסה קלה מישראל. טיול ג'יפים ביוון מהווה דרך נפלאה לחקור את מסתריה של יוון, אליהם תחשפו דרך ההרים המושלגים, נסיעות שטח בנופים כפריים וציוריים, נהרות רחבים, רכסים מוריקים ומרקם אנושי מדהים.  הטיול מציע ביקור באתרים שונים כגון: חבל אבריטניה, המנזרים התלויים, מצוקי מטאורה ועוד ביקורים נהרות, קניונים, כפרים מקומיים, מערות ושלל יעדים נוספים.

גאורגיה

האנשים הכי נחמדים בדרך המשי, הנופים היפים ביותר שיש, האוכל המצוין והגיוון המשגע בין הרים, כפרים, נהרות וימים. הכל מקופל באחת המדינות המיוחדות ביותר בעולם – גאורגיה. אין דרך יפה יותר לחקור את המדינה המגוונת מאשר טיול ג'יפים בגאורגיה, עם קבוצת אנשים שוחרי טבע בדיוק כמוכם. במהלך המסע המשותף שלכם תוכלו לסייר בגן העדן עלי אדמות, לרכוב לאורך הים השחור לעבר נהר צ'ורוכי היפהפה, להגיע אל הגבול בין גאורגיה לתורכיה, לבקר בגשרים עתיקים המחברים בין שני גדותיהם של נהרות עצומים, לטפס אל מעבר גודרדזי ולספוג עמוק את הנופים המרשימים של היערות העבותים והכפרים הציוריים ולהיחשף אל העוצמה האדירה שברכס הקווקז הגבוה.

רומניה

הטבע המיוחד של רומניה מציע מרחבים ירוקים ופתוחים, כפרים אותנטיים ואגמים רחבים ותכולים. כל זאת  מתעצם ברגע שאתם בוחרים לכבוש את נופיה היפים של רומניה באמצעות  טיול ג'יפים ברומניה. זוהי דרך נפלאה להתוודע ליופייה המשכר, כאשר במהלך הטיול תוכלו לנסוע לאורכו של רכס הקרפטים המרשים, לחקור את הסיפורים המיתולוגיים באמצעות ביקור בביתו של דרקולה בטרנסילבניה, לנסוע בדרך המהירה אל קורטה דה ארג'ש, דרך יערות אדירים וכפרים אותנטיים, להרחיק צפונה עד לאגם וואשה הענק ולהתחבר אל התרבות המיוחדת, באחת התפאורות היפות ביותר בארצות הבלקן.

מרוקו

מרוקו האדירה היא מקום שקשה להיות אדישים אליו. הריחות, הטעמים, דיונות המדבר הגדולות, האנשים המיוחדים, האוכל המדהים ועוד.  כל אלה חודרים עמוק ללב הנפעם מהיופי. אם אתם רוצים לשלב זאת  עם מנת אדרנלין הגונה, דעו כי אין דרך טובה יותר לחקור את מרוקו מאשר על גבי ג'יפים, שייקחו אתכם אל הפינות הנסתרות ביותר בה ואל דרכים לא נודעות ברכס האטלס הענק. במהלך הטיול, תזכו לסייר בדרכים שרק ג'יפ יכול לצלוח ותבקרו במדבר הסהרה העצום, עמקים ירוקים, פסגות הרים, נאות מדבר, שווקים צבעונים ושלל יעדים נוספים.

קירגיזסטן

קירגיזסטן  היא אחת המדינות היפות ביותר בעולם. היא משלבת בין הרים מושלגים, קרחונים ומדבריות כמו אלו שבמעבר "מאלס", אגמים עצומים כמו אגם סון קול הנחבא בלב ההרים, סלעים עתיקים במגוון צבעים, קניונים, אגמים, אנשים תמימים מיוחדים במינם האוחזים באמונות עתיקות ומתגוררים כנוודים ביורטות בלב המדבר. הנופים הללו, על אנשיהם ומרחביהם האין סופיים, ימתינו בדרכם היפה ביותר – במסלולי ג'יפים נפלאים הנוגעים בטבע הבראשיתי.