לפלנד לשומרי מסורת – טיול מושלם, וכשר למהדרין

הגיע הזמן לבחור את הטיול שלכם לממלכת השלג הקסומה, וליהנות משבוע גדוש הרפתקאות של פעם בחיים, במסגרת שתאפשר לשמור בקלות על הכשרות והמסורת

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/11/19 13:39 יב בחשון התשפ

לפלנד לשומרי מסורת – טיול מושלם, וכשר למהדרין
לפלנד-לשומרי מסורת, צילום: Shutterstock.

בין שפע הטיולים, החוויות והאפשרויות להרפתקאות חדשות בחו"ל – אין ספק שלפלנד מציעה משהו שאין לו תחרות. במרחק רק שש שעות טיסה, בצפון הרחוק של אירופה, מדובר ביעד המאפשר "טיול כוכב" כשבסיסו בבירת לפלנד הפינית רובניימי, והוא עתיר באטרקציות ויחד עם זאת מרופד בנוחות.

אם אתם שומרי מסורת, שומרים על כשרות ו/או שומרי שבת – חשוב לנו לספר לכם שקבוצות שומרי מסורת ללפלנד מאפשרות ליהנות מטיול ללפלנד שיש בו את כל הקסם – בסביבה כשרה למהדרין. כל האטרקציות בלפלנד מתאפשרות גם במסגרת של שומרי מסורת – ובטיול מאורגן ללפלנד בקבוצה מתאימה, תוכלו ליהנות מטיול ספארי חורפי ואגדי, שמתאים בדיוק לכם.

לפלנד מציעה: אין סוף אטרקציות

בטיול מאורגן ללפלנד תבלו בין ארבעה לשישה לילות של בילוי ביעד המופלא בצפון אירופה. רוב הקבוצות קובעות את מקום הלינה שלהן לכל אורך הטיול במלון בעיר רובניימי – ומשם יוצאות בכל בוקר לחוויות היום.

בטיולים המאורגנים, כל יום הוא גדוש בחוויות שהן ייחודיות לחבל ארץ זה, ביניהן:

דיג בקרח – תוכלו לנסר לעצמכם בור קטן באמצע הנהר הקפוא, לשלשל אל הפתח שיצרתם חכה קטנה, ולקוות שדג ייתפס בחכתכם... זה לא קורה לעיתים קרובות, אולם חוויית הניסור של הקרח (שהיא אפשרית גם לילדים, גם למבוגרים, וגם למי שאינו בעל כוח), הישיבה הסבלנית מסביב לבור שלכם וסביבכם מרחבי אינסוף של קרח – היא ייחודית.

רכיבה באופנועי שלג – קטנים כגדולים, מוזמנים כולם לרכיבה בטוחה ובהשגחה מלאה, מפאתי העיר רובניימי ועד לנקודת תצפית מרהיבה שתגלה מולכם נופים עוצרי נשימה. כמובן שגם בדרך, מעבר לחוויית הנהיגה עצמה, נופי היער הבתולי ששכבת שלג עבה מכסה אותו כשמיכה – יפרשו בפניכם נופים שייתכן ומעולם לא דמיינתם. חוויית הרכיבה באופנועי שלג היא אפשרית רק לבעלי רישיון נהיגה – כל אופנוע שלג יסיע זוג, אחד נוהג ואחד רוכב מאחוריו, כאשר ניתן להתחלף במהלך הדרך. ילדים ומי שמעדיפים לא לרכב על האופנוע עצמו, יוכלו להצטרף בנסיעה בכרכרה בסגנון סנטה קלאוס, ממש מאחורי המדריך.

גן החיות הצפוני בעולם וחנות המפעל של פייזר – עוד הרפתקה ייחודית ללפלנד, היא הביקור בגן החיות הצפוני בעולם - ביקור חד פעמי בביתם הטבעי של עשרות מיני חיות שאופייניות לחוג הארקטי. לאחר טיול נינוח בגן החיות, תוכלו לבקר בחנות המפעל של אחד ממותגי השוקולד המוצלחים בעולם, פייזר.

צפייה באורות הזוהר הצפוני – תופעה ייחודית לחוגי הקוטב היא "טעינה חשמלית" של שמי  הלילה, היוצרת "ריקוד" של פסי אור בשמיים. תופעה זו מכונה אורורה, והיא מתרחשת בימים של פעילות חשמלית. בטיול ללפלנד מחושבים מבעוד מועד הלילות שיש בהם הסיכוי הגבוה ביותר לאורורה, ובערב הנבחר יתקיים "פיקניק" מחוץ לעיר, עם חווייה של הליכה בסנדלי שלג, המאפשרת צעידה נוחה בשלג רך.

טיול נוח במסגרת מתאימה לשומרי מסורת

הטיולים המאורגנים לקבוצות של שומרי מסורת בלפלנד, הם טיולים בסגנון "הכל כלול", המאפשרים גם לינה, גם ארוחות כשרות, וגם ימים עמוסים בהרפתקאות עם מדריך דובר עברים ואוטובוס מחומם שיסיע את הקבוצה מהמלון עד לאטרקציות ובחזרה. בקבוצות של שומרי מסורת תכנית הטיול נערכת במיוחד - לא רק על מנת לאפשר שלוש ארוחות כשרות, חמות ועשירות בכל יום טיול מלא (בימי הטיסות כמות הארוחות מתאימה לשעות ההגעה והעזיבה כמובן), אלא גם על מנת לאפשר למשתתפים בטיול שבת כשרה, עם טיול רגלי נינוח אל מרכז העיר, מוזיאון ארקטיקום ואפילו תפילות וקידוש ביחד.

טיול ללפלנד - מתי ואיפה?

ניתן לנסוע ללפלנד באופן עצמאי. אולם דווקא בטיול כזה, ובמיוחד במסגרת של שומרי מסורת, הטיול המאורגן הוא בעל יתרונות משמעותיים ביחס לטיול העצמאי. מעבר לנוחות שבהצטרפות לטיול שכל ההיבטים בו תוכננו עבורכם מראש במקצועיות ומתוך ניסיון רב שנים, חשוב לזכור שבלפלנד יש צורך להתארגן אחרת גם מבחינת לבוש. הטיולים המאורגנים ללפלנד כוללים השאלת כל ציוד השלג הנדרש שיבטיח שיהיה לכם נוח: אוברול עבה, מחמם ונוח, גרביים ונעליים נוחות להליכה בשלג, כובע צמר, כפפות עור חמות, ועוד.

עונת הטיולים המאורגנים ללפלנד נמשכת לכל אורך החורף הלאפי, החל מפברואר ועד לסוף אפריל בדרך כלל. זה אומר, שהגיע הזמן לבחור את הטיול שלכם לממלכת השלג הקסומה, וליהנות משבוע גדוש הרפתקאות של פעם בחיים, במסגרת שתאפשר לשמור בקלות על הכשרות והמסורת.