הפתעה כשרה בקפריסין

ביקור במלון "קאפריס ספא ריזורט" מבטיח חוויה מהנה, כשרה ומתאימה לציבור הדתי, הלכנו לבדוק

בעז נכטשטרן בעז נכטשטרן 27/01/19 14:51 כא בשבט התשעט

הפתעה כשרה בקפריסין
צילום: יח"צ

מי לא מכיר את ההרגשה, עוברים את ביקורת הדרכונים בנתב"ג רצים לדיוטי ומיד מחפשים שוקולד כשר להתפנק איתו מעבר לים. כי מה לעשות מצאנו את הדיל הכי טוב באירופה ארזנו בגדים, אבל לקחנו איתנו גם פריכיות ושימורי טונה כדי שנוכל לשרוד בארץ הנכר מלאת הכל טוב.

מדי פעם אנחנו מפנקים את עצמנו באננס מתוק שמצאנו בשוק האיכרים המקומי, או בלאטה גדול וחם בבית הקפה הקרוב למלון, אבל הלשון ממשיכה להזיל ריר למראה הויטרינות של בתי הקפה.

צילום: יח"צ

בשנים האחרונות, לא לפני שרפורמת השמיים הפתוחים הוזילה את מחירי הטיסות, החלו לצוץ כמה מלונות כשרים באירופה שמשנים את כל התמונה. כזה הוא מלון "קאפריס ספא ריזורט" הכשר הנמצא בסמוך לנמל התיירות בעיירה לאצ'י, בלגונה הכחולה בקפריסין.

המלון, הכשר לאורך כל השנה, מציע מספר סוגי חדרים. החדרים כולם גדולים מהממוצע , בכל חדר מטבחון שבהחלט מאפשר לבשל בו (לא ברור בשביל מה, הרי המלון כשר)  ובחצי מהחדרים ישנו גם ג'קוזי או בריכה אישיים. זאת, מלבד הבריכה הרגילה, הבריכה המקורה, או בריכת המלח הקיימות במלון לרווחת האורחים.

טרקטורונים בקפריסין

טרקטורונים בקפריסיןצילום: יחצ

בניגוד לחופשה בארץ, כשלוקחים מלון כשר בחו"ל, אי אפשר לברוח לאיזו מסעדה מחוץ למלון להשלים ארוחת צהריים, לכן רמת האוכל חשובה מאוד. מלונות כשרים בחו"ל בהחלט יקרים יותר בהשוואה לאלו הלא כשרים. אך יחד עם זאת, אם כבר יצאת לחופשה לא שווה לחסוך דווקא באוכל ולהסתובב יום שלם עם בטן מקרקרת ופריכיות אורז.

החופשה ב"קאפריס ספא ריזורט" סוגרת לכם את הפינה- היא כוללת ארוחת בוקר עשירה (גבינות רכות וקשות, אומלטים, מעדנים, תבשיל חם, שלל ירקות ועוד), אפשרות לארוז סנדוויצ'ים לארוחת הצהריים, וארוחת ערב בשרית עשירה מאוד. האוכל היה טעים, מגוון וצוות המטבח התגלה כמוכשר וחביב במיוחד.

צילום: יח"צ

שלושה- ארבעה ימים בקפריסין בהחלט יספיקו לכם לחוות את המקום. בקפריסין מעט ארכיאולוגיה, שלל אפשרויות לחובבי הספורט הימי (כולל אפשרות להשיט סירת מנוע), טיולי טרקטורונים וטבע. ילדים ישמחו לבקר בגן החיות המקומי ואף יותר בפארק המים המקומי.

בסופי שבוע נבחרים, מתקיימים במלון גם סדנאות והרצאות בנושאי שונים החל מהומור יהודי, דרך בישול וקולינריה ועד סדנאות זוגיות.


הכותב היה אורח בית המלון