האזינו: אביתר בנאי ואביב גפן בשיר חדש ומשותף

בנאי הדתי וגפן החילוני התאחדו ליצירה משותפת בסינגל החדש "יש שמים מעליי", אותו כתבו, הלחינו ועיבדו יחד. בנאי: "השיר מדבר על זה שקל להיות יפה בחוץ, הרבה יותר קשה להיות יפה בתוך"

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 17/06/12 10:41 כז בסיון התשעב

האזינו: אביתר בנאי ואביב גפן בשיר חדש ומשותף
גבריאל בהרליה, צילום: גבריאל בהרליה

אביתר בנאי ואביב גפן מוציאים סינגל משותף חדש, "יש שמים מעליי", אותו כתבו, הלחינו ועיבדו יחד, בהפקה מוזיקלית של עופר מאירי. המפגש בין השניים החל בפסטיבל הפסנתר האחרון ומשם התגלגלו בנאי וגפן למספר הופעות משותפות ומיוחדות, בהם הם מבצעים שירים של השניים.

"בבית השני אביב שר: 'אני תכף מת חצי מאחורי', אני חושב שזאת בקשה אמיתית ומשותפת לאביב ולי - לחיות חיים של משמעות ולא להתפזר", סיפר בנאי, "השיר מדבר על זה שקל להיות יפה בחוץ, הרבה יותר קשה להיות יפה בתוך. קל לדבר על שינוי וקצת יותר קשה לעשות את זה. ביחסים, בזוגיות זה קל להתעסק במה אני צריך ומה מגיע לי וקצת פחות במה בן הזוג שלי צריך ומה מגיע לו, זה לא אהבה ככה".

בנאי הוסיף כי "נראה לי שלאביב ולי יש תביעה פנימית להמשיך ולצמוח ולהשתנות ולמצוא מקומות חדשים לחיות ביושר. כל אחד לוקח את זה למקומות אחרים, הפוכים אולי, אבל בעצם אנחנו מאוד דומים. הוא בן אדם מרתק ומקסים ואני לומד ממנו המון".

גם גפן בירך על היצירה המשותפת והסביר כי היא "נולדה מתוך המון סקרנות והערכה הדדית נראה שאני ואביתר מאוד דומים בהרבה מובנים ולמרות שכל אחד הולך את המסלול שלו אנחנו מאותו אזור בנפש. מבחינתי זה כבוד גדול לשתף פעולה עם אחד היוצרים המקוריים והמעניינים שקמו פה".