הקשב! צפו בסשה ברון כהן מגלם קצין ישראלי

הקומיקאי היהודי-בריטי סשה ברון כהן (בוראט) שוב משתמש בעברית שלו והפעם כדי לחקות קצין ישראלי. האם זה פוגע בתדמית של ישראל? צפו והחליטו

חדשות כיפה גלעד כהן 16/07/18 13:49 ד באב התשעח

הקשב! צפו בסשה ברון כהן מגלם קצין ישראלי
סשה ברון כהן בסדרה חדשה, צילום: shutterstock

עם חולצת צוות ועם מבטא ישראלי מדויק, סשה ברון כהן הוא עכשיו קצין ישראל שנלחם בירי בבתי הספר בארה"ב. ברון-כהן הוא קומיקאי יהודי-בריטי שיצא בסדרה חדשה ובה הוא מתחזה בפרק הראשון לאלוף משנה ערן מורד, מומחה ללוחמה בטרור מישראל ומותח אנשי מפתח בזירה הפוליטית של ארצות הברית.

https://www.facebook.com/Truthbrary/videos/245349649592985/

סוגיית החזקת הנשק בארצות הברית זה נושא שתמיד מעורר דיון בין דמוקרטים לרפובליקנים בגלל הקלות בה ניתן לרכוש נשק בארה"ב ובגלל מקרי הרצח הרבים בבתי ספר. סשה ברון-כהן לקח את זה צעד אחד קדימה, יצר דמות של קצין ישראלי, מדריך קרב מגע ועליו מתבססת הסדרה החדשה שלו "מי זו אמריקה?”.

ברון כהן מציג את עצמו בתור מורד שנפגש עם פעילים של איגוד הרובים האמריקאי (NRA) ועם סנטורים התומכים בו ונתמכים על ידו. ברון כהן מקיים ריאיונות עם הלוביסט לארי פראט ואף עם הסנטור הוותיק טרנט לוט, כמו גם עם מאט גייטס, אחד הכוכבים החדשים של המפלגה הרפובליקנית שחושפים רגעים מביכים עבורם. כזה הוא גם סרטון הדרכה לילדים בני שלוש ש"אלוף משנה מורד" יוצר עם האקטיביסט הנודע למען שימוש בנשק חם, פיליפ ואן קליב.

עוד לפני שידור הפרק, רבים מבין הפוליטיקאים בימין האמריקאי הביעו תרעומת אחרי שהבינו שנמתחו על ידי הקומיקאי היהודי. רון מור, שכשל לאחרונה במירוץ לסנט במדינת אלבמה אף מאיים להגיש תביעה נגדו: "לא הכרתי את סשה ברון כהן ולא ידעתי שהסדרה של שואוטיים מתכוונת לבייש, להשפיל ולהגחיך לא רק את ישראל, אלא גם שמרנים דתיים כמו שרה פיילין, ג'ו וולש ודיק צ'ייני".