"המפץ הגדול" יורדת מהמסך - וזו הסיבה!

הסדרה אשר עלתה לראשונה לאוויר בשנת 2007, עומדת לסיים את דרכה עם תום העונה הנוכחית. כעת מתברר, כי אחד השחקנים הראשיים החליט לפרוש, ועל כן, אין סיבה להמשך קיומה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/19 20:08 כט בטבת התשעט

"המפץ הגדול" יורדת מהמסך - וזו הסיבה!
המפץ הגדול, צילום: shutterstock

הסדרה "The Big Bang Theory", שהחלה את דרכה לפני כ-12 שנים היא קומדיית מצבים, אשר לה חמישה גיבורים מרכזיים, העוסקים כולם בפיזיקה ומדע. במהלכה, מתקשים גיבורי הסדרה למצוא לעצמם מקום בחברה הכללית, הודות לתחומי העניין הייחודיים להם.

הסדרה זכתה בשנת 2009 בפרס על היותה "סדרת הקומדיה הטובה ביותר", והישארותה על המסך במשך זמן רב כל כך מעידה יותר מכל על הצלחתה. אלא שעם תום העונה הנוכחית, תבוא הסדרה לידי סיום, עקב החלטתו של השחקן ג'ים פרסונס לפרוש מהסדרה. פרסונס, מגלם את דמותו של ד"ר שלדון קופר, המהווה דמות מרכזית ביותר. לדבריו: "זו הייתה תחושה פנימית שזה הזמן הנכון. אין לכך סיבה שלילית, אלא רק תחושה שעשינו את זה הרבה שנים וכבר לא נשאר לאן להתקדם".

צילום: shutterstock

 

בשנת 2009 עלתה לאוויר סדרת בת של התכנית בשם: "שלדון הצעיר", אשר עקבה אחר דמותו של שלדון קופר מגיל 9, עת התגורר עם בני משפחתו בטקסס. הסדרה רצה במקביל לסדרת האם, וכעת יש לקוות כי היא תמשיך לככב על המסך גם לאחר ש"המפץ הגדול" תסיים את דרכה.