דיווח: כדורגלן מצרי עשוי לעזוב קבוצה אנגלית אם תצרף שחקן ישראלי

מוחמד סלאח, שחקנה המצרי של ליברפול מאיים לעזוב את קבוצתו אם מונס דאבור, הערבי-ישראלי יצטרף לקבוצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/18 16:40 יז בטבת התשעט

דיווח: כדורגלן מצרי עשוי לעזוב קבוצה אנגלית אם תצרף שחקן ישראלי
יעזוב? מוחמד סלאח, צילום: shutterstock

לפני כשבוע פורסם באחד הבלוגים באנגליה כי קבוצת הכדורגל האנגלית, ליברפול מעוניינת בחלוץ הישראלי, מונס דאבור שמשחק היום ברד-בול זלצבורג באוסטריה. הכוכב הגדול של ליברפול בשנים האחרונות, מוחמד סלאח שמוצאו ממצרים הגיב לראשונה על השמועות לצירופו של דאבור לקבוצה ואמר כי יעזוב את ליברפול במידה ודאבור יחתום בקבוצה.

באחד האתרים נכתב: “למרות שמדובר בשחקן ממוצא ערבי שהוא גם מוסלמי, בסופו של דבר הוא מישראל שהיא מדינה כובשת, מה שעשוי לא למצוא חן בעיני סלאח ובעיני אנשים במצרים”.

נבחרת ישראל

נבחרת ישראלצילום: פלאש 90


מי שהתייחס לנושא הוא מי שהיה עוזרו של הקטור קופר בנבחרת מצרים, מחמוד פאאז, שצייץ בטוויטר: “לפני שזה יהפוך לטרנד: סלאח הוא שחקן מקצועני. זה שליברפול יוצרת קשר עם ישראלי זה לא עניינו. למרות שזה לא מעניין אותנו ולא משנה לנו אבל מונס דאבור שחקן ערבי ישראלי (מוסלמי). נולד בנצרת. רק אלוהים יודע מה הנסיבות שגרמו לו לבחור בדרכון ישראלי. עזבו את סלאח ותנו לו לשחק כדורגל ואל תכבידו על הכתפיים שלו יותר ממה שהוא מסוגל לשאת”.

בעבר, מוחמד סלאח שיחק נגד מכבי תל אביב כשכיכב בקבוצה השווצרית, באזל וסרב ללחוץ את ידם של שחקני הקבוצה. אגב, בליברפול שיחקו בעבר שלושה שחקנים ישראליים, אבי כהן ז"ל, רוני רוזנטל ויוסי בניון.