ההופעה המרגשת של אחות ההרוג בתאונה

ארבעה חודשים לאחר שאחיה נהרג בתאונת סנפלינג, עלתה אחינועם ינקלוביץ לבמה ושרה לראשונה את השיר האהוב עליו לזכרו במופע ההתוועדות השנתי של אולפנת בני עקיבא שירת הים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/18 16:34 כ בכסלו התשעט

ההופעה המרגשת של אחות ההרוג בתאונה
ההופעה המרגשת, צילום: אבישג מזרחי

יונתן ינקלוביץ בן ה-18 מנווה צוף, נהרג בחודש אוגוסט האחרון בתאונת סנפלינג. השיר י-ה אכסוף היה השיר האהוב עליו אותו נהג לשיר לבדו בכל ארוחת שבת בבית. אתמול (ג'), במופע ההתוועדות השנתי של אולפנת בני עקיבא שירת הים שהתקיים, רק ארבעה חודשים לאחר שנהרג, עלתה אחינעם אחותו לבמה ושרה לראשונה לפני מאות נשים, את השיר הכל כך עוצמתי ומרגש בפני עצמו. אף עין לא נותרה יבשה. 

 המופע, שהתקיים באודיטוריום של אולפנת עפרה מתקיים בכל שנה לקראת תאריך י"ט בכסלו. במופע, מציגות בנות אולפנת בני עקיבא שירת הים למוסיקה ולמחול, את כישוריהן, ההשקעה והעבודה הרבה שהן עושות במהלך השנה בכדי להגיע להצלחה מקסימלית בתחום כישוריהן. לצידם על הבמה, הופיעו הזמרות אתי אנקרי ועדי אלבחר שליוו אותם בקטעים בשירה. המופע היה עוצמתי ומרגש והסתיים בשירה ובריקודים אל תוך הלילה. כל ההכנסות מהמופע הולכות לקרן מלגות עבור תלמידות שאינן יכולות לשלם על שיעורי הנגינה בעצמן.

אחינעם ינקלוביץ סיפרה: "בחיים לא הצלחתי לשיר את השיר י-ה אכסוף ביחד עם אחי. הוא היה קשה מידיי.  לקראת המופע במקרה נתנו לי לשיר את השיר הזה. כשקיבלתי אותו התרגשתי מאוד, חשבתי שככה אצליח להתחבר שוב אל אחי ושזה ניתן לי משמיים. זה היה כבוד גדול בשבילי לשיר אותו".

אחינעם ינקלוביץ

אחינעם ינקלוביץצילום: אבישג מזרחי