המנצח בנינג'ה ישראל: גיל מרנץ

גיל מרנץ הוא הזוכה הגדול בעונה השנייה של "נינג'ה ישראל" (קשת 12). מרנץ, בן 24 מאמן כושר מרמת גן, זכה במקום הראשון לאחר שגבר על כל שאר המתמודדים, השלים את מספר המכשולים הרב ביותר והגיע למכשול ה-15 מתוך 17

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/19 10:09 ו בחשון התשפ

המנצח בנינג'ה ישראל: גיל מרנץ
צילום: צילום מסך קשת 12

העונה השנייה של "נינג'ה ישראל" (קשת 12) הסתיימה אתמול עם הזוכה הגדול גיל מרנץ שגבר על כל 27 המתמודדים הנוספים שהגיעו לגמר והשלים את מספר המכשולים הרב ביותר כאשר הגיע למכשול ה15 מתוך 17 במסלול הגמר. מרנץ, בן 24 מאמן כושר מרמת גן נרשם כהפתעת העונה, לאחר ההכרזה עליו כמנצח אמר : "חלמתי על זה ימים ולילות, ייקח לי כמה זמן לעכל מה שקרה פה עכשיו".

בפוסט שכתב בדף הפייסבוק שלו הוסיף גיל: "השנה וחצי האחרונות היו מאוד מאתגרות בשבילי, הצבתי לעצמי מטרה ונדרשתי להקריב הרבה בשביל להשיג אותה, החל מלוותר על יציאות עם חברים ועד הורדה בשעות העבודה וירידה משמעותית בהכנסה שלי. הבנתי שאני רוצה לתת את כל כולי בעבודה הקשה הזו וזה היה ברור לי ששווה לי להקריב ולוותר על דברים מסוימים בשביל להגיע לאן שאני מאמין בלב שלם שאני יכול להגיע!" 

למקום השני הגיע אילן בלופרב שהגיע למכשול העשירי במקצה הגמר, מתמודדים חזקים שנתלו על כתפייהם ציפיות רבות נפלו בחלקים מוקדמים יותר של המקצה כמו יובל שמלא (זוכה העונה הראשונה), מתן בלו, אדם ברוטמן ובני יפרמוב. נרשמה אכזבה כשאף מתמודד לא הוכרז "נינג'ה" כיוון שאף אחד מהמתמודדים לא הגיע לטפס על הר מידוריאמה. 

"נינג'ה ישראל" היא אחת התכניות הנצפות ביותר בטלוויזיה בשנתיים האחרונות עם ממוצע של 20.6% ו-568 אלף צופים לפרק בעונה הנוכחית.