בקרוב: אביב אלוש מתיר עגונות

הנושא החם והסבוך של סרבני הגט ונשים עגונות בקרוב בסדרת דרמה חדשה (בכאן 11) בשם 'מתיר עגונות' בכיכובו של אביב אלוש שלובש פעם נוספת את התפקיד הרבני ומסתבך עם חייה הכפולים של אשתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/19 09:00 יז בתשרי התשפ

בקרוב: אביב אלוש מתיר עגונות
צילום: משה נחומוביץ

סדרת דרמה חדשה בשם "מתיר עגונות" תעלה ביום רביעי ה-30 באוקטובר בשעה 21:05 בכאן 11 בכיכובם של אביב אלוש, אביגיל קובארי, אלמה דישי, תיקי דיין, נתן דטנר, דוד לביא ועוד. הסדרה תעסוק בנושא החם שמקבל במה נרחבת בשנים האחרונות והוא סרבני הגט והעגונות שנותרות תקועות על ידי בעלים שלא מוכנים לשחרר אותם לחייהם. 

אביב אלוש בסדרה

אביב אלוש בסדרהצילום: ורד אדיר

אחרי שראינו את אביב אלוש בתפקיד רבני על המסך בסרט "ישמח חתני" נפגוש אותו שוב בקרוב בלבוש הרבני בסדרה החדשה בה הוא משחק את הרב יוסף מוראד שהוא רב-בלש-פסיכולוג, שתפקידו לאתר בעלים סרבני גט ולשכנע אותם לחתום על גט ולשחרר הנשים העגונות מהכלא ההלכתי.

מכיוון שהוא נחשב לעילוי תורני, שידכו אותו לחנה (אביגיל קובארי) ביתו האשכנזייה של אב בית הדין (נתן דטנר). חנה מסתירה סוד שמאיים על הזוגיות שלהם. כשסימני האזהרה נערמים, הוא עוקב אחרי אחריה ומגלה שהיא חווה משבר אמוני וחיה בזהות כפולה. על מנת לשמור על שלמות הבית ובשל אהבתו לחנה, הוא נאלץ להגמיש את חוקי ההלכה על פיהם הוא חי. הרב יוסף, שבעבודתו משחרר נשים משליטתם של בעלים סרבנים, מגלה שאת אשתו שלו קשה לו לקבל.

צילום: ורד אדיר

תסריט: יוסי מדמוני בימוי: דוד אופק ותמר קיי מפיקים: אולפני הרצליה.

הסדרה תעלה ב30 באוקטובר 2019 בשעה 21:05, בכאן 11 ובדיגיטל.