בואו לקחת חלק: אהבת חינם 2019

מיזם מיוחד לתשעת הימים להפצת אהבה בעולם, כל אחד מציע דבר בו הוא טוב ויכול לתת למישהו אחר משתפים בפייסבוק, מגדילים את השותפים וממשיכים את מעגל הנתינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/19 15:39 ו באב התשעט

בואו לקחת חלק: אהבת חינם 2019
צילום: רעות צימרמן ושירה אליצור

שירה אליצור ורעות צימרמן יוזמות הפרויקט "אהבת חינם 2019" מזמינות את הציבור לפזר על העולם קצת אהבה, לתת כל אחד מעצמו משהו בו הוא טוב ויכול להעניק לאדם אחר, ולהגדיל את מעגל הנתינה בעולם. 

"הרעיון היה ליצור ״בנק אהבת חינם״ דווקא בתשעת הימים ודווקא בזמנים שהרשת מלאה בשיימינג וחדשות קשות, חשבנו שזה המקום ליצור משהו חיובי" אומרת אליצור "עד עכשיו הצטרפו עשרות אנשים והציעו שירותי ייעוץ בנושאים שונים- בניית עסק, עיצוב גרפי, סדנת צילום, הרצאות לעמותות, ייעוץ דיגיטלי, ייעוץ כתיבה, שיעור איור, ייעוץ לזוגיות ומיניות, כמו גם סטיילינג, איפור, ועוד אנשים ממשיכים ומצטרפים כל הזמן" 

בפוסט שפרסמו כתבה שירה: "כל כך קל לשנוא. באמת. אנחנו שונים, יש לנו דעות שונות, אפילו מנוגדות. לאהוב זה עסק קצת יותר מורכב. אבל זה לא חייב להיות.
לרגל תשעת הימים רצינו לפזר על העולם קצת יותר אהבת חינם וחשבנו על מיזם #אהבת_חינם_2019
מה זה אומר? כל אחד מאיתנו חושב על משהו שקל לו לתת: שירות, הרצאה, טרמפ, שעת ייעוץ, בייביסיטר, מילה טובה, מסאג', עיצוב, הובלה... רצוי לא משהו פיזי אלא פשוט משהו מעצמכם.
רושמים פוסט קצר שמספר מה אתם יכולים לתת ומתייגים #אהבת_חינם_2019"

אז אם יש לכם דבר אחד טוב שאתם יכולים לתרום ולתת מעצמכם, מנסיונכם המקצועי, תחביב, כישרון או סתם משהו מהלב עם רצון טוב לעזור למישהו אחר שישמח בכך, כתבו על כך בפייסבוק, תייגו את הפרויקט והגדילו את בנק האהבה והנתינה.  

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10162278176555525&set=a.280590175524&type=3

יוזמות הפרויקט מנסות מידי כמה חודשים ליזום יוזמות ואתגרים חברתיים כאלה ואחרים. עד היום בעיקר אצל אנשי קריאייטיב ועיצוב, בנושאים של שיכחת ילדים ברכב, טביעת ילדים בבריכות, העלאת מודעות לסרטן השד ועוד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן