באמצע ההופעה: עידן רייכל במחווה מרגשת למרים פרץ

במהלך הופעתו של הזמר עידן רייכל בראשון לציון, כאשר הבין כי הגברת מרים פרץ נוכחת בין עשרות האלפים היושבים בקהל, הפתיע הזמר בגילוי לב אישי ומרגש, הפנה אליה את המצלמות וסיפר את סיפורה האישי.

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/18 20:45 כג בסיון התשעח

באמצע ההופעה: עידן רייכל במחווה מרגשת למרים פרץ
צילום: Miriam Alster/FLASH90

במהלך ההופעה אמש (ג') באמפי ראשון לציון, הובא לידיעתו של רייכל, כי הגברת פרץ נוכחת בקהל, מה שהביא אותו לספר לכל הנוכחים כי באחת מהופעותיו בחו"ל, הבחין כי אחד מאנשי הצוות מקפיד לנסוע עם שקית "במבה", המסמלת בעיניו חיבור אישי לארץ ישראל. ומאז, רייכל נוהג לקחת איתו לכל מסעותיו ראיון שערכה הדברת מרים פרץ לאחד העיתונים. לאחר סיפור זה, הפנה הזמר את המצלמות אל גברת פרץ, וסיפר לקהל את סיפורה האישי, תוך גילוי משאלת לב, כי אילו היתה עומדת בראש מוסד הנשיאות, היה זה נכבד בעיניו מאוד, משפט שגרף מחיאות כפיים רמות.

https://www.facebook.com/MiriamPeretz64/videos/2081008722164532/

פרץ פרסמה תגובה משלה לאירוע המרגש וכתבה: "בכל הופעותיו עידן רייכל - Idan Raichel עוצר ומקדיש חלק באמירת תודה. הוא אומר תודה לפצועי צהל ולמשפחות השכולות שבזכותם אנו חיים במדינה. הענווה של עידן עצומה, ולמרות שכל דקה במופע יקרה, הוא מחליט להקדיש זמן כדי להוקיר תודה ולהגיד שהוא לא שוכח.

הקשר בין משפחתי לעידן נוצר במקרה. יום אחד עידן מתקשר אלי ומספר שהסיפור של אלירז נגע בו והוא שומר את אחת הכתבות. מאז לכל מקום שהוא נוסע בעולם הכתבה נמצאת איתו כדי להזכיר לו את המחיר שנאלצנו לשלם עבור החיים במדינה, הבחירה בחיים והמשעמות של לחיות במדינת ישראל.
עידן מסמל בשבילי את כל מה שטוב ויפה במדינה שלנו. המילים הנוגעות והמרגשות, השיח העדין והלב הגדול. התברכנו ביוצר שהוא קודם כל בן אדם, הזכות היא שלי שזכיתי שאתה מלווה אותי כל כך הרבה שנים".