שאל את הרב

רוצה למות!! דחוף!!

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 01/06/07 14:20 טו בסיון התשסז

שאלה

בס"ד

מיועד לרב יובל שרלו!

שלום כבוד הרב.

אני באמת נראה לי צעד לפני לקפוץ מהחלון!

החיים שלי באמת הרוסים. אין לי כלום, ואני לא רואה סיבה לחיות אותם יותר.

ההורים שלי אפשר להגיד שאני מפחדת מהם פחד מוות, אני מנסה לאהוב אותם, ופשוט לא הולך לי, אבא שלי כ"כ מפחיד אותי, ואני לא חושבת שאני צריכה להרגיש ככה אליהם!

למשל דוגמא.

בפלא שלי הייתה בעיה בחשבונית. הם לא רצו להסתכל בכלל שיש בעיה של סלקום וצרחו עליי כמעט מכות.. זאת פעם ראשונה שאני פותחת את זה בפני משהו אבל אני לא יכולה יותר זה או שאני בורחת מפה אני שאני קופצת מהחלון,

אני לא יכולה יותר

אני כולה בת 16 ואני לא צריכה לעבור את כל זה עכשיו.

תודה

תשובה

שלום וברכה
את ראויה וצריכה ומגיע לך לקבל הרבה עזרה.
ראי את השורה האחרונה של מה שכתבת: כתבת כי את רק בת 16 ויש לך חיים כל כך קשים, אבל העתיד עוד לפנייך, ועוד הרבה דברים טובים את יכולה לעשות. לקפוץ מהחלון זה כמובן דרך ללא אפשרות חזרה, ולעולם לא עושים זאת, כי העתיד יכול להיות טוב יותר.
המתח שיש לך עם ההורים הוא דבר שצריך פיתרון. בטח שלא על ידי קפיצה. לשם כך יש יועצת בבית הספר, וטוב שתדברי איתה* בשביל זה יש לעתים דודה מבינה ואוהדת ומדברים עימה על מה שקורה בבית – יש כל כך הרבה פיתרונות, ואת מבקשת לקפוץ מהחלון ?!!
על כן, מה שאני מציע הוא שדווקא כן תפני אל מי שיכול להקשיב לך ושהוא איש מקצוע, והוא דווקא כן יעזור לך להתגבר על המצוקה. את יכולה לכתוב גם לכאן, ואפשר לקבל כל מיני עצות טובות כיצד כן לעבור את התקופה הקשה הזו עם הורייך, וכיצד אולי כן למצוא דרך להתגבר ולהתקדם, ואולי יצא משהו טוב מכל זה.

כל טוב, וטפלי בעצמך. החיים עוד לפנייך.
את בוודאי יכולה לחזור לאתר זה ולכתוב שנית. גם ל"חברים מקשיבים" שיודעים הכי טוב בעולם להקשיב

כתבות נוספות