שאל את הרב

רוצה לחזור בתשובה

חדשות כיפה חברים מקשיבים 04/12/08 21:12 ז בכסלו התשסט

שאלה

ב"ה שלום קוראים לי נטלי אני בת 16 ואני רוצה לחזור בתשובה !בחיים שלי לא התפללתי ולאחרונה התחלתי לקרוא קצת תהילים בשבת ולהדליק נרות שבת וכל דבר שאני מבקשת מאלוקים בא וקורה לאחרונה...פעם היה לי ספקות רבות על כלכך הרבה דברים שקשורים לה' ולדת והיו רגעים שבהם ממש התרחקתי לגמרי אפילו מלהאמין בה' והיום אני מרגישה שה' איתי ושהוא עוזר לי כלכך הרבה והייתי רוצה להתחיל ולחזור בתשובה למרות שאני יודעת שהרבה אנשים שסובבים אותי לא יקבלו את זה אני צריכה משהו שיחזק אותי ולא יגרום לי לא לחזור בתשובה... ואם יש לכם מקום לשיעורי תורה שאת מכירים בירושלים שמתאימים לי אשמח אם תגידו לי איפה שאני יוכל ללכת מחכה לתשובה !

תשובה

שלום לך נטלי,

ראשית כל אני מברכת אותך על האומץ לחפש את דרכך, גם אם היא שונה מזו של הסובבים אותך.
את יוצאת למסע (או שבעצם כבר התחלת) של חיפוש וגילוי - ואני מאחלת לך מסע מרתק ומעניין, ושתמצאי בו יותר את עצמך, ויותר את ה', ושתתמלאי מזה שמחה.

אני מאוד מסכימה איתך שאת צריכה מי שיחזק אותך.
יש היום כמה ארגונים שמתעסקים בדיוק בזה - יוכלו ללוות אותך, לתת עצות, לספר על שיעורים שעשויים להתאים לך, ואפילו למצוא לך 'חברותא' קבועה.
למשל:
מעייני הישועה- 1-700-700-515
קו התרי"ג 1-800-300-613
ראש יהודי ירושלים 02-6245252


אני גם מצרפת לך קישור לשאלה דומה (ויש בתוכה קישור לעוד מספר שאלות שיכולות לחזק אותך): https://www.kipa.co.il/ask/show/31100


המון הצלחה,
ותזכרי שאנחנו תמיד כאן לכל שאלה -
חני, חברים מקשיבים
hmt@shoresh.org.il

תזכורת : כתבנו מה שנראה לנו, אבל אין כמו שיחה אישית, דרכה אפשר להבהיר הכול טוב יותר, לשוחח אחד על אחד ולהעלות כל נושא שרוצים, ואפילו ליצור קשר אישי. לכן, אפשר תמיד – בשמחה! לפנות גם לקו הטלפון של חברים מקשיבים, שפתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9 ל1 בלילה, והמספר הוא: 1599-5000-54 סודיות מובטחת. אנחנו מחכים

כתבות נוספות