שאל את הרב

פחד של חלום!!

חדשות כיפה הרב שלמה בן אליהו 11/03/08 11:32 ד באדר ב'

שאלה

בשם ה' נעשה ונצליח , והשם עלינו ברחמיו ירוויח

הרב, ראשית מחילה שאני גוזל מזמנך, וחלילה לי מלבטל תורה, ועל כן מראש אני פונה בבקשת מחילה גמורה ושלמה מכל הלב

בוקר אור ושלום..

כבוד הרב ברצוני להתייעץ עמך בנושא שמעיק על ליבי כבר תקופה ארוכה. גדלתי דתי ובגיל 18 חזרתי בשאלה ובגיל 20 חזרתי בתשובה(כיום אני בן 22) לאבינו שבשמיים. עברתי אפשר לומר ילדות קשה עברתי 2 תאונות דרכים(למעשה אני ראיתי את המוות פעמיים ... בפעם הראשונה זה היה בכיתה ג' חזרתי מהביצפר, ההסעה של בית הספר הורידה אותי ונסעה ואני בתור ילד.. לא ידעתי מזה שמאלה וימינה. ההסעה נסעה ואני הלכתי לחצות את הכביש ובא רכב ופגע בי ,היתי בערך 10 דקות מעולף על הכביש בלי הכרה שוכב על הכביש עד שהגיע אמבולנס שלקח אותי לבית חולים תל השומר אני מתעורר במחלקת טיפול נמרץ אחרי 3 שבועות. השתחרחרתי הביתה ואחרי זה היתי חצי שנה בשיקום בהחלמה .לאחר מספר שנים נסעתי על אופנים עם חברים ועשינו תחרות .. "מי כאחד כמוני שגדל על אופנועים וטרקטורונים" היתי בראש נסעתי כמו משוגע. היה שמן על הכביש ומרוב המהירות לא הבחנתי בשמן. החלקתי על הכביש דפקתי את הראש בתוך הכביש מספר פעמים .. האופנים עפו לצד אחד ואני מעוצמה של ההחלקה עפתי לצד שני של הכביש.. שברתי את היד במקום לא יכלתי לקום מהכביש .. עד היום!! אני לא יודע מי הקים אותי מהכביש.. ראיתי איך החייים שלי נגמרים לי מול העינים שאני שכוב על הכביש.. ממש נס זה היה.. פעם שנייה שאני מקבל חיים במתנה!!)

במהלך חיי עשיתי המון שטיות וטעויות כבוד הרב.. יש לי הרבה אוייבים ושונאים לצערי.

כבוד הרב. בתקופה האחרונה. חלמתי חלום שחוזר על עצמו יותר מ- 7 פעמים לערך.בחלום ראיתי אדם שאני מסוכסך איתו שהורג אותי. יש לך פירוש או הסבר?

כבודו, בחודשים האחרונים אנשים אומרים לי "שמור על עצמך" אפילו אנשים שאני לא מכיר ופשוט יצא ברחוב להחליף איתם כמה מילים כל הזמן אומרים לי כך "שמור על עצמך" .. עם זה סימן שאני עלול להסתלק (למות) מין העולם הזה.. וכמה פעמים אף אמרו לי הלוואי ותמות הלוואי וירצחו אותך..כבוד הרב מה כל הסימנים האלו אומריים..

כל אלה גורמים לי לחשוב רבות על מה שקורה איתי,על חיי,על השינוים. אני נמצא כבר תקופה בדיכאון שמקשה עלי בעבודת ה'

כל רצוני הוא לעבוד את ה' בנפש שקטה,מודע אני שבכל דבר טוב תמיד יהיו מני

תשובה

בסד


שלום רב.

אתה בבדאי יודע כי אנחנו יכולים לשלוט על המזל.[אנחנו יכולים לשנות הכול!]לעם ישראל יש תורה ומצוות ,שבהם ניתן לנו המפתח לכול ..רק אם נלמד ונקיים..
למדו אותנו חכמנו כי ,למשל "צדקה תציל ממות!"
קח איתך משפט זה וצא לדרך..השם הבטיח לך אם תתן צדקה לעני אמיתי אז אפילו אם חלילה נגזר בראש השנה משהוא לא טוב..הכול ישתנה.!!
2. יש בידנו את הכוח לשנות באמצעות "[תפילה]".כן כן אם תתפלל טוב אז המקטרג לא יוכל לפתוח את פיו לרעה עליך כלל.
3. אם אתה קובע עיתים לתורה....אז אשריך!!יש בידך את הנשק החזק והטוב ביותר.
[אם תעשה את שלושת הדברים הללו אני מבטיח לך ..}

בברכה

כתבות נוספות