שאל את הרב

עצב ,זוגיות

חדשות כיפה חברים מקשיבים 21/09/08 00:00 כא באלול התשסח

שאלה

במשך ה 3 חודשים האחונים יש לי תחושת עצב מאוד חזקה אני קמה בבכי מתוך שינה שלוקח לי הרבה זמן להפסיק אותו יש בי פחד עצום ועצב מבפנים התחושה שלי היא שבא לי לברוח אציין שבסופי שבוע זה מתגבר מה קורה לי.

שאלתי השנייה היא יש לי קשר זוגי אם אדם שאני מאוד אוהבת יש לנו תקשורת כבוד והבנה, והערכה, זו פעם ראשונה בחיים שלי שאני מרגישה שאני בקשר אמיתי, הבעיה היא שבן זוגי נפגע בעבר מאהבה ואינו מצליח לאהוב מהלב אלה רק מהראש אציין שהתנהגותו היא מאוד אוהבת אנני יודעת מה לעשות ואיך אני יכולה לעזור לו הוא איש מדהים ומיוחד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

שלום וברכה.
יש לי הרגשה ששתי השאלות קשורות זו בזו ופתרון השאלה השנייה יהיה גם הפיתרון לשאלתך הראשונה. כלומר, הקשר שאינו מצליח להיפתר בינך ובן חברך יכול בהחלט להשפיע על הרגשתך ולגרום פחדים עצב וחששות.
אני מציע לפנות לגורם מקצועי (יועץ רבני, יועץ נישואין, פסיכולוג וכדומה) עם בן זוגך, שכמובן צריך להסכים לכך, ולנסות לפתור את הבעיה הזוגית. בטיפול זוגי כזה, על ידי איש מקצוע, ללא ספק יעלה גם מצבך האישי, ואני מקווה שייתן פיתרון לשניכם ולזוגיות שלכם.
ללא קשר לתחילת הטיפול של שניכם, כדאי ועוזר להוסיף תפילה, בין במילים שלכם, או באמירת פרק, שניים של תהלים בכל יום. בדוק ומנוסה.
כל טוב, שנה טובה ובהצלחה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות