שאל את הרב

ספרים של הארי פוטר עם חגים של גויים

הרב עוזיאל אליהו הרב עוזיאל אליהו 12/06/05 01:13 ה בסיון התשסה

שאלה

אני מעריצה מושבעת של סדרת "הארי פוטר" אבל יש לי שאלה שמציקה לי. בספר כמו,בעוד הרבה ספרים של גויים,מסופר גם על חגיגות ליל כל הקדושים וחג המולד,האם יש בעיה עם זה?אני ממש לא מתרשמת מהתיאורים המרתקים של החגים,ואני לא חושבת שזה משפיע עליי.

האם מותר לקרוא את זה?

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

ב"ה


שלום.

מבחינה הלכתית אין עם זה בעיה.
אבל כדאי לך לדעת כמה דברים והראשון שבהם שהכל שם זה דמיון-לא היה ולא נברא!!!!!!!!!!לא הקסמים ולא ממלכת הקוסמים.

דבר שני שכדאי לך לדעת הוא שאם את באשר את נמצאת מבחינה רוחנית תגעי לדרגה של קדושה וטהרה אז תוכלי בכוחות רוחניים ובתפילה לשדד ולשנות את הטבע! כי השם נתן כוח ביד מי שמסוגל להכיל את הכוח הזה לעשות אותות ומופתים וזה כבר מוזכר בתורה אצל משה רבינו.

הכוח הזה קיים ביהדות ואמותינו ואבותינו ידעו איך לכלכל צעדיהם בדעת ובתבונה ולהשתמש בכוחות האלו לתועלת ולהשתמש בכוחות האלו לצורך תיקון.

ואפילו בעזרת אמירת פסוק אחד או פרק אחד של תהילים או דמעה אחת שיוצאת מלב כנה ואמיתי או מעשה אחד טוב או מחשבה וכוונה טובים יכולים לשנות ולפעול בעולם.
כי "קרוב השם לכל קוראיו לכל אשר יקראוהו באמת" ו"הן אל כביר לא ימאס "תפילת רבים. ומאז ומתמיד עם ישראל משתמש בכוח הזה שניתן לו וכוח לימוד התורה ותפילה פועל ומתקן .



בברכה,


עוזיאל

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות