שאל את הרב

מציאת בן זוג

חדשות כיפה חברים מקשיבים 05/10/08 15:14 ו בתשרי התשסט

שאלה

בס''ד

שלום..

אני בת 17 והתחלתי לחשוב על כל עניין החתונה אני מאוד רוצה להתחתן מוקדם מכל מיני סיבות גם כי אני חושבת שזה בעצם ייעודנו בעולם-להקים משפחה ואני לא רואה שום סיבה לדחות את זה וגם בגלל שאני ממש מרגישה בוגרת מספיק כדי להתחתן בסוף י''ב או אחרי שנת שירות השאלה שלי היא מה לעשות כדי לקדם את כל העניין הזה? האם עליי לפנות לשדכנים? איך זה הולך?

תודה רבה וגמר חתימה טובה!!

תשובה

בס"ד


שלום לך,

הדבר הפשוט שבדרך כלל עושים כדי למצוא בן זוג, הוא לומר לחברות, לבנות המשפחה, או גם למורה או למדריכה שמכירות אותך ויש לך קשר איתן, שאת "בעניין" ותשמחי אם יכירו לך מישהו שמתאים לך. כדאי גם שתאמרי להן מה פחות או יותר את מחפשת, מבחינת האופי, המידות, ההשקפה, ודברים נוספים שחשובים לך. בדרך כלל מהמעגל הקרוב אליך אפשר לקבל לא מעט הצעות טובות.

אם את מרגישה שמהמעגל הזה את לא מקבלת הצעות מתאימות, אפשר בהחלט גם לפנות למקומות כמו "ישפה" ועוד שיש שם מאגר גדול של בני זוג פוטנציאליים.

ובעניין הפגישות עצמן, לדעתי כדאי שתהיי בקשר עם מישהי קצת יותר מבוגרת שהיא חכמה ובעלת ניסיון, כדי שתתן לך קצת "טיפים" ותוכל לעזור לך בעצה במקרים של בלבול או התלבטות, שצצים באופן טבעי כשאנחנו צריכים לקבל החלטה חשובה כל כך.


כל טוב ובהצלחה רבה!

יוסף
yosefrez@gmail.com

כתבות נוספות