שאל את הרב

מכון כושר בעיר חילונית

חדשות כיפה חברים מקשיבים 28/01/07 15:22 ט בשבט התשסז

שאלה

שלום.אני גרה בעיר חילונית.

יש לי בעיה של השמנה,והייתי רוצה ללכת למכון כושר.מכון כושר זאת האופציה האחרונה שלי אחרי אינסוף ניסיונות.

כיון שהעיר חילונית אין מכון כושר נפרד.רציתי לדעת,האם מותר לי ללכת למכון כושר מעורב בתנאי שאני אשים חצאית ובגדים צנועים.כי מה ההבדל אם אני אלך ברחוב עם חצאית ואצעד מאשר במכון כושר.?

תשובה

שלום לך,

קודם כל אני רוצה לומר , לעשות פעילות גופנית וללכת למכון כושר זה באמת רעיון טוב אבל כמו בכל הדיאטות והעניינים העיקר זה לשמור על הקיים ולהתמיד לאורך זמן. מאד חשוב להחליט על תוכנית קבועה שתוכלי להמשיך בה לאורך ימים ושנים, ולא לנסות משהו ´רצח´ שתפסיקי אחרי חודש חודשיים ותחזרי לנקודת ההתחלה. אולי בכלל כדאי לברר באופן רציני למה כל השיטות שניסית עד עכשיו לא צלחו.

דבר שני, בהחלט חשוב להראות טוב ולהרגיש טוב, אבל חשוב גם לזכור שפה לא נמצא העיקר ‏אלא בתחומים אחרים של החיים והעיקר להיות טובה ואהובה לשמים ולבריות. במיוחד צריך לשיב לב שההערכה העצמית שלך לא תהיה תלויה בדברים חיצוניים, אלא העיקר הוא האישיות שלך והחיים הרוחניים שלך.

לגבי חדר כושר מעורב – כעיקרון, יש שתי בעיות בלבוש בחדר כושר (ובעצם אלו שני הקריטריונים הכלליים לבגדים צנועים): בגדים חושפים ובגדים צמודים. אם הלבוש שלך בחדר כושר הוא לא חושפני ולא צמוד אין בעיה להתעמל בחדר כושר מעורב. מומלץ גם לא להתעמל בעמדה שגברים יכלו להתבונן בך באופן קבוע, באיזה פינה או מאחורי מישהו אחר וכו´.

כל טוב ובהצלחה

אילה

tsbias@actcom.co.il




כתבות נוספות