שאל את הרב

מיסטיקה

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 24/11/08 19:26 כו בחשון התשסט

שאלה

בס"ד

שלום רב,

אני ואמי פנינו לאשה שעוסקת בריפוי ועזרה

לאנשים(מבוגרת בסביבות גיל ה-50 או ה-60), ידועה במעגל עדת הקווקזים(עדה-קווקזית). חברות של אמא המליצו על אישה זו מתוך כך שהן עצמן פנו אליה והיא אכן בע"ה עשתה פלאים והוציאה הרבה אנשים ממצבים קשים. הבעיה שלי היא חרדה חברתית, מתיחות יתר, ביישנות יתר ועוד טראומה שעברתי בילדותי-אלימות פיזית ומילולית. אבל ברוך השם זה עבר ולא היה עד כדי כך טראומטי אבל משהו נשאר מהילדות (חרדה) כנראה. כיום אני בת 22, ועקב החרדה המתמשכת אני ואימי פנינו לאותה האישה שעוזרת גם להוציא חרדות ופחדים לא נחוצים מהאדם. התהליך היה כזה- היא באה אלינו הבייתה, והיו איתה כמה דברים לצורך תהליך הריפוי ואחד הדברים שהיה לה זה חוט לבן שהיא טבלה במים והיא התפללה בקווקזית וגם פנתה לבורא עולם

כמובן.היא עשתה כמה קשירות בחוט וקשרה לי סביב היד ואמרה שאחרישלושה ימים אני אזרוק את החוט לתוך השירותים תוך כדי אמירה כזאת-"כמו שהחוט נזרק כך גם כל הפחדים והחרדות יילכו"- משהו כזה.

גם עוד דברים שהיא השתמשה לתהליך הריפו כמו קמח, ביצה ועוד כמה דברים שלא בדיוק זכור לי.אז בסופו היא אמרה לי שיש מחסום שאני צריכה להתמודד ושזה תלוי בי, והיא הביאה לי את הדבר (הדומה לנייר כסוף רק עם צורה-לא יודעת איך קוראים לזה), שעליו הייתה צורה כלשהי שהיא יכלה לקרא(דומה כמו בקריאת קפה כמובן להבדיל כי זה לא היה קריאת עתיד אלא עזרה והדרכה)- ואותו הנייר הכסוף עם הצורה (נקרא לזה כך לצורך ההסבר) היא עטפה בשקית ואמרה לי לשים אותו מאחורי הכרית, מעל הראש- שבועיים. השאלה שלי היא האם זה היה דבר כשר? כמו שאמרתי היא התפללה בקווקזית ופנתה לבורא עולם תוך כדי כל התהליך שהיא עשתה. והשאלה הכי חשובה - האם להוציא את אותו הנייר הכסוף עם הצורה שמאחורי הכרית או להשאיר שבועיים כמו שהיא אמרה?

רציתי לציין גם שהיא אמרה שאת הנייר הכסוף עם הצורהשהיא שמה בתוך השקית אסור לזרוק אלא

אחרי שבועיים לשים בקירבת העץ, בתוך האדמה.

אשמח לקבל תשובה בהקדם.

תודהה

תשובה

שלום וברכה

אני לא בטוח שאני האדם המתאים לענות לשאלות אלו.
אני נרתע מכל דרכי ריפוי אלה. אני לא מאמין בשימת חוט לבן על היד, ולא בכל מיני חומרים. גם לא בקמיעות ולשים אותם מתחת לכרית וכדו'.


כל טוב וריפוי בדרכים טובות.

כתבות נוספות