שאל את הרב

מודעה שמופצת ברגע זה למליוני יהודים בעולם-דחוף!!

הרב עוזיאל אליהו הרב עוזיאל אליהו 02/03/05 12:02 כא באדר א'

שאלה

בס"ד

כ' באדר א' התשס"ה

מבצע "ונהפוך הוא""מפי עוללים ויונקים יסדת עוז"

ביטול גזירת ההתנתקות על ידי תינוקות של בית רבן:

יהודים יקרים!

ניסינו לבטל את גזירת ההתנתקות הנוראית בדרכים שונות. יצאנו להפגין, ערכנו כנסים, תלינו שלטי חוצות בכל צומת אפשרית, וחלק מאיתנו אף נקט בפעולות מחאה של מסירות נפש ממש. הדברים בוודאי הועילו בדרך זו או אחרת, אך לא הספיקו דיים על מנת לבטל תוכנית ארורה זו. כנראה, שמול גזירה כה קשה ואכזרית יכול לעמוד רק כוחם העצום של הילדים. כוח שלם, טהור, נטול אינטרסים ומאבקי כוח מכל סוג שהוא.

אי לכך, בתאריך י"א באדר ב', (יומיים לפני תענית אסתר ה- 22.3.05 למניינם, יום ג'), העם היהודי בארץ ובעולם כולו מתאחד על כל חוגיו, ועורך תפילה מיוחדת, שתכלול את כל הילדים של כל החוגים בעמנו.

כל אדם בוגר, שבאחריותו ילדים: גננות, הורים, מורים, סבים, סבתות, אחים, אחיות, קרובי משפחה וכו', יקבל על עצמו לומר יחד איתם בתאריך המדובר את הדברים הבאים:

1) פרקים כ', קנ' בתהילים.

2) קריאת הלכה ו' (מהלכות שבת שו"ע סימן שכט): "נוכרים, שצרו על עיירות ישראל אם באו על עסקי ממון אין מחללין עליהם את השבת, ואם באו על עסקי נפשות ואפילו באו סתם ויש לחוש שמא באו על עסקי נפשות ואפילו עדיין לא באו אלא ממשמשים לבוא יוצאים עליהם בכלי זיין ומחללין עליהם את השבת. ובעיר הסמוכה לספר אפילו אינן רוצים לבוא אלא על עסקי תבן וקש, מחללין עליהם את השבת שמא ילכדו העיר, ומשם תהא הארץ נוחה ליכבש לפניהם."

3) אמירת הפסוק: "עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עמנו אל".

4) בנוסף, יש לדאוג שכל ילד ייתן ביום זה פרוטה לצדקה.

מודעה זו מופצת ברגעים אלו ממש למיליוני יהודים בארץ ובחו"ל בכל האמצעים האפשריים על ידי מאות מתנדבים, שגויסו למטרה בהולה זו.

רק אם נתאחד כולנו, ונגייס את הילדים למטרה זו, נצליח בעזרת השם לבטל את הגזרה הארורה.

יוזמת נשות ישראל מכל החוגים.

לפרטים בשם היוזמה: ענבר: 0544-774347 Email: inbarsurf@yahoo.com

ורד שלום: 0505565015, 02-5679541 Email: verds@macam.ac.il

!!! יש להפיץ מודעה זו בכל מקום אפשרי, ולכל מקום אפשרי בארץ ובעולם על ידי כל האמצעים הקיימים.

תשובה

כתבות נוספות