שאל את הרב

מה עושים?

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 01/06/07 15:40 טו בסיון התשסז

שאלה

שלום!יש לי שאלה ברשותך,

היא די חשובה כי זה נורא מטריד אותי,ואני מרגישה שאני חייבת לעשות משהו,אך איני יודעת מה..אז ככה, אני גרה בבית שהייתי מגדירה דתי ולפני כמה זמן גיליתי שאבי מורי גולש באתרים לא צנועים וכשאני אומרת לא צנועים זה במלוא מובן המילה..עכשיו,אני לא כועסת על אבי אבל לפעמים זה כ"כ מרגיז אותי שהוא ממשיך כל הזמן שאני נכנסת הביתה רוב הפעמים אני רואה אותו על המחשב וזה מעציב אותי זה מכאיב לי ובעיקר מטריד אותי הבעיה היא גם שהתמונות של האתרים הללו נקלטות על המחשב ויוצא לא פעם שנחשפים לכך ואני די פוחדת שאחיי הקטנים יחשפו לזה מתישהוא...דיברתי עם אחי הגדול שיחיה והוא אמר לי שאין כ"כ מה לעשות ז"א צריך לקרב אותו לתורה וע"י כך להרחיק אותו מהרע,אבל זה עדיין נורא מפריע ומתסכל אותי...מה אני אמורה לעשות?...תודה רבה ושבת שלום!

תשובה

שלום וברכה
זו בהחלט מציאות לא נעימה כלל וכלל.
ילדים לא יכולים לחנך את ההורים – זה גם בלתי אפשרי במציאות הממשית וגם לא נכון במבנה היסודי של החיים. ילדים צריכים להגן על עצמם מפני דברים לא טובים שההורים עושים.
איני חושב שיש בידך דרך למנוע את הגלישה של אביך. מה שכדאי לעשות הוא לקבוע בדפדפן את מחיקת ההיסטוריה, וכך לא לתת לדברים לצוץ כל פעם, ולהחליט החלטה פנימית עמוקה כי את עצמך תהיי צנועה, ובוודאי שאת לא תחיי בדרך הזו.
אחיך צודק. כדאי להתקרב דווקא לאבא גם אם זה קשה, ולנסות להאיר את הטוב.

כל טוב

כתבות נוספות