שאל את הרב

יחסי אישות

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 06/04/10 10:21 כב בניסן התשע

שאלה

שלום כבוד הרב

אני נשואה כמעט שלוש שנים ויש לנו בעיה בעלי לא מספק אותי מבחינה מינית בכלל גם לא כשאני חוזרת מהמקווה דיברתי איתו על זה וביקשתי שנלך יחד ליעוץ אצל מומחה אך הוא לא הקשיב לי מתעלם מהבקשה שלי ובנתיים מה שקורה שאני מתוסכלת מאוד מכיוון שאני חוזרת בתשובה שלוש וחצי שנים ואני בעבר התנסתי בחוייה מינית נורמאלית אצלו הכל כזה אוטמט בלי הרבה רגש רק לסיים וזהו אני לא מספיקה להנות בכלל לפעמים אני חושבת אז בשביל מה לקיים יחסי אישות אם לא נהנים מרגישה מתוסכלת עצבנית מאוד אני רבה איתו כל הזמן יש לציין שבעלי עובד בשירות בתי הסוהר כך שהוא לא נמצא לפעמים שני לילות בשבוע שזה גם גורם למתח שלא נדבר על השבתות שהוא עושה שם אין לנו ילדים בכלל אף לא מנעתי היריון בכלל בשום צורה שהיא

אני ממש בבעיה רצינית אני מקווה שאכבוד הרב יכול להפנות אותי לאיזה מומחה שייעץ לנו

תודה מראש על ההשקבה כבר לא ידעתי למי לפנות

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'


ברור שהרגשתך מאד מובנת ודרך היהדות היא שיש מקום רב להנאה המותרת. אינני רואה פתרון לשאלה אלא לגשת לייעוץ (אפשר לפעמים לקבל ייעוץ מקצועי לבדך), כדאי להשקיע ולהשתדל להקדים את הייעוץ. אני יכול לתת לך כתובות של יועצת chay180@gmail.com.
אפשרות נוספת היא לחפש דמות רבנית שבעלך מקבל ומזדהה עמו, וללכת ביחד לפגישה עם הרב הנ"ל. כיוון שאינני מכירך ואת מקום מגורייך אינני יכול להמליץ. (אפשר אולי לפנות לרב בתי הסוהר הרב ויזנר).

בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
כפר דרום אשקלון

כתבות נוספות