שאל את הרב

טענה סיינטולוגיה

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 01/07/12 20:23 יא בתמוז התשעב

שאלה

שלום רב.

שאלתי היא בעניין טענה סיינטולגית. הנ"ל טוענים שכל העניין של מעמד הר סיני וכו ... הכל הוא פיקציה , מאין סרט של חייזרים ששתלו לנו אותו במח , כדי שנאמין בו .

יש להם תאולוגיה הזויה שצרפתי פה.

ולשאלה :

כיצד אפשר לסתור את האמונה הזו לוגית?

בתודה.

"היו היה לפני שנים רבות (לפני 75 מיליון שנים, ליתר דיוק), שליט גלקטי חייזר בשם זנו [או קסנו]. זנו היה אחראי על כל כוכבי הלכת בחלק זה של הגלקסיה כולל כדור הארץ שלנו, אשר באותם ימים היה קרוי טיגיאק.

לזנו היתה בעיה. כל 76 כוכבי הלכת עליהם שלט היו מאוכלסים יתר על המידה. על כל כוכב לכת היו בממוצע 178 מיליארד איש. הוא רצה להיפטר מכל אוכלוסיית היתר, ולכן היתה לו תוכנית.

זנו נטל שליטה מוחלטת, ובעזרת בוגדים, הביס את כל האנשים הטובים והקצינים הנאמנים. ואז בעזרת פסיכיאטרים הוא קרא למיליארדי אנשים לבוא לבדיקות מס הכנסה, שם הם קיבלו במקום זה זריקות של אלכוהול וגליקול מעורבים על מנת לשתק אותם. אז הם הוכנסו לתוך מטוסי חלל שנראו בדיוק כמו מטוסי DC8 (רק שהיו להם מנועים רקטיים במקום מדחפים).

מטוסי חלל DC8 אלה טסו אז לכדור הארץ, שם נערמו האנשים המשותקים מסביב לבסיסי הרי געש במאות מיליארדיהם. לאחר שהם סיימו להערים אותם מסביב, הונחו פצצות מימן בתוך הרי הגעש. זנו פוצץ אז את כל פצצות המימן באותו הזמן וכולם נהרגו.

אך כאן לא מסתיים הסיפור. משום שלכל אחד יש נשמה (הנקראת "תטאן" בסיפור זה), עליך להערים על הנשמות על מנת שלא יחזרו שוב. לכן בעת שמאות מיליארדי הנשמות הועפו מסביב על ידי הרוחות הגרעיניות, היו לו מלכודות אלקטרוניות מיוחדות שתפסו את כל הנשמות בקרניים אלקטרוניות (הקרניים האלקטרוניות היו דביקות כמו נייר לתפיסת זבובים).

לאחר שהוא תפס את כל הנשמות האלה הוא ארז אותן בקופסאות ולקח אותן למספר בתי קולנוע ענקיים. כאן הוא הכריח את כל הנשמות לצפות בסרטי תלת מימד מיוחדים שאמרו להם כיצד החיים צריכים להיות ודברים מבלבלים רבים. בסרט זה הראו להם תמונות מזוייפות ואמרו להם שאלה אלוהים, השטן וישו. בסיפור, תהליך זה נקרא "השתלה".

כאשר הסרטים נגמרו והנשמות עזבו את בתי הקולנוע, נשמות אלה החלו להיצמד זו לזו משום שכולן ראו את אותו סרט וכולן חשבו שהן אותו עם. הן התקבצו בקבוצות של מספר אלפים. כעת, משום שנשארו רק מספר גופות חיי

תשובה

שלום

לצערי אין לי זמן לקרוא את הבלי הגויים הללו. אנו עם חכם ונבון ולא צריכים להתיחס לרמה הזו.
ככלל- מעמד הר סיני סביר מאד ומוכח פילוסופית עד גבול ההוכחה. כל הוכחה ניתן לפרוך ולומר שאנו חולמים כעת.
יסוד אמונתנו אינו יונק רק מהשכל אלא בעיקר מהחיבור הנשמתי העמוק לרבונו של עולם שנותן לנו תורה בכל יום.

כל טוב

כתבות נוספות