שאל את הרב

חלומות

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 09/05/07 22:03 כא באייר התשסז

שאלה

שלום ! שמי ליטל

יש לי חלום שמפריע לי די הרבה זמן

אני מקווה שתוכלו לפתור לי אותו או לתת לי כיוון

אז ככה ... לפני 4 5 חודשים סבא שלי ז"ל נפטר

ואת סבתא שלי לא הכרתי בכלל

כמה ימים לפני שסבא שלי נפטר חלמתי חלום

חלמתי שאני בבית של סבא שלי באמצע המטבח ואני רואה את סבתא שלי ז"ל יורדת ומביאה לי כמו שק כזה עם מלא כסף וזהב ואומרת לי את הנכדה המועדפת עליי לקחתי את השק( להזכיר לא הכרתי אותה בכלל לא ראיתי אותה חוץ מתמונה קטנה שיש לנו בבית ) סבא שלי עומד לידי ( בבית של סבא שלי יש שני כניסות אננחו היינו בכניסה הקדמית ) מהכניסה האחורית בא איזה גנב שמנסה לחטוף לי את השק ( לא ראיתי את הפרצוף של הגנוב) ואז סבא שלי מגרש אותו ואז ראיתי את סבתא שלי שוב עולה למעלה ואני רואה אותה עולה .

זה היה חלום ממש מוזר אחרי כמה ימים הוא נפטר

האם אתם חושבים שיש קשר לחלום ? האם זה היה כמו איזה רמז ? ממש מחכה לתשובה זה ממש מציק לי

תשובה

שלום וברכה
לצערי אין בתוכנו פותרי חלומות כיוסף הצדיק. לו היינו יודעים מה החלומות מבקשים לומר לנו היה לנו קשר מאוד אמיתי עם ריבונו של עולם ואם כוחות גדולים, אולם אין לנו את היכולת לעשות זאת, ועל כן אנחנו מעט נטושים.
מה עושים ? גם בלי לפתור את החלום את מבינה שעולה מתוכך קול גדול של שמחה על כך שהיה לך קשר עמוק עם הסבא שלך (ואולי דווקא הסבתא שלא הכרת מבטאת את זה) ומצד שני פחד מפני העובדה שמישהו ייקח לך את הקשר הזה. על כן, את יכולה ללמוד מכאן כמה דברים על עצמך, ולשמוח בכך שהיה לך קשר מיוחד כזה, ולהגן עליו בתודעתך מפני דברים שעלולים לטשטש את זה. לא שזה הפיתרון של החלום, אולם זה משהו שייתכן שעולה מתוכך וזה בעצמו גם חשוב מאוד.

כל טוב והרבה נחמה ושמחה

כתבות נוספות