שאל את הרב

חלום מוזר שחלמתי

חדשות כיפה הרב שלמה בן אליהו 06/04/07 15:58 יח בניסן התשסז

שאלה

שלום רב נכבד!

אני פונה אליך לאחר התלבטות פנימית רבה, ואני מבקש שתבחן את פנייתי ברצינות כי הנושא הוא רציני למרות שהוא יישמע לך כמשהו הזוי.

אז ככה, לפני מספר חודשים (בליל שישי) חלמתי חלום שמפחיד אותי נורא והמחשבה עליו לא עוזבת אותי זה זמן רב.

החלום הוא כזה: בחלום אני רואה את עצמי עם עוד חבר ניצבים בכניסה לגן רחב מאוד עם מלא עצים ודשא. בקצה האיזור הרחב הזה יש בריכות שחיה מלבניות צרות, ובמרכז הגן ניצב בית שהקירות שלו עשויות זכוכית.

אנחנו צועדים אל תוך הגן לכיוון הבית ואני מחליט להיכנס פנימה (החבר נמצא מחוץ לבית ואני נכנס). אני פותח את הדלת ובמרכז החדר מונח ג'קוזי עגול ובתוכו אנשים (אני לא זוכר את הפנים של האנשים אבל אני סבור כי היו אלה זקנים, או אנשים צדיקים, אני לא זוכר בדיוק). אני נכנס לתוך הג'קוזי עם הבגדים ונעמד באמצע. לפתע פונה אליי אדם גדול וגבוה, עם מכנס אדום קצר ובטן חשופה, והוא שואל אותי אם אני יודע מי הוא...אז עניתי לו "לא", והוא הרים את קולו ואמר לי "אני אלוהים!". באותו רגע שהוא אמר זאת התכופפתי כדי להשתחוות לו והוא עשה תנועה עם היד שאין צורך להשתחוות.

ואז הוא שאל אותי למי שייך הגן העצום הזה, אז עניתי לו "לאדם וחוה" ואז הוא צעק עליי-"לא!! הגן הזה שייך לי!" ואז ביקשתי סליחה שטעיתי והוא אמר לי ברכות "אני מרשה לך להיות בגן אבל בתנאי אחד-שתמיד תזכור שאני הוא בעל הגן". וכאן נגמרה השיחה ביניו, ואז אני רואה את עצמי שוחה באותן בריכות מלבניות.

יש לציין כי השמיים היום קצת נוטים לחשיכה, בסביבות השעה 7, 7 וחצי.

כשהתעוררתי בבוקר קמתי בפחד, והלכתי לאמא ואבא שלי וסיפרתי להם את החלום.

אני רוצה לציין שאני מניח תפילין ים יום (מאז הבר מצווה), ואני הולך עם אבא שלי לבית הכנסת בימי שישי, וסבתא שלי היא נצר למשפחת אבוחצירה (היא הנכדה של הנינה של הבבא סאלי אם אני לא טועה).

אני לא מעיד על עצמי כבן אדם צדיק או משהו, אני לא חרדי, אני מסורתי (אני אפילו לא חובש כיפה ביום יום).

בבקשה רב נכבד, זהו חלום אמיתי!!, והמחשבה עליו לא עוזבת אותי זה מספר חודשים!.

אנא, מה פירוש החלום?מהו אומר?

תודה רבה, .......

י.

תשובה

בסד

שלום רב.

סליחה על האחור בתשובה מסיבות שאנן תלויות בי לא הצלחתי לענות.

כנראה כי אתה אדם רוחני ובעיקר חושב!!
המחשבה היא היא עיקר חינו ומותר האדם משאר בעלי החיים.
רצו נשמותהם של אבות אבותיך הקדושים וגרום לך לחשוב ,על מהות העולם והבורא ולחזק אותך בתורה והמצוות ושתלמד יותר תורה .לכן הם סיפרו לך את החלום הזה כמו אברהם אבינו שהכיר את השם מתוך ש חשב וחיפס "מי הוא בעל הבית בעולם?" ע.עד שנגלה לו השם ואמר אני הוא בעל העולם..

חזק ואמץ !!למד ותעלה .
בברכה

כתבות נוספות