שאל את הרב

השואה - חשוב מאוד!!

חדשות כיפה הרב אליעזר אלטשולר 30/04/08 20:46 כה בניסן התשסח

שאלה

שלום

אני יודע שאין לך תשובה לשאלה שאני אשאל בשורות הבאות כי אתה לא יודע את חשבונות ה' וכל הדברים הנלווים לכך אבל חשוב לי בכל זאת להעלות את השאלה.

אז השאלה שלי היא כזאת: בוא נתחיל מזה שהשאלה הגדולה שלי היא, למה בכלל היתה השואה?!!?!?? =/ אני מתכוון לכך שה' הוא אל גדול וכל יכול אשר מתואר כאל אוניברסלי ששולט בכל אדם בעולם עוד מימי התנ"ך (מן הסתם) ולמרות שאנחנו עם סגולה ועם נבחר הוא נתן להיטלר (ימח שמו כמובן) לעלות לשילטון לעשות כל מה שהוא עשה ולבסוף הוא גם נתן ל- 6 וחצי מ-י-ל-י-ו-ן יהודים למות בדרכים הכי מחפירות והכי רעות שיש.

אז למה? בנוסף, אני יכול להגיד שעל כל בנאדם אפילו אחד שמת בכל דרך שהיא זה כואב! וגם אפשר לשאול למה פרצה האינתיפאדה והיו כל הפיגועים ומאות אנשים מתו וברור שזה כואב אבל 6 וחצי מיליון...זה מחריד לחשוב ככה. נצא גם מתוך הנחה שה- 6 וחצי מיליון האלה היו היהודים היחידים בעולם, לא היינו כאן היום.

אני מקווה שתבין את השאלה שלי.

תשובה

הבנתי. השאלה אכן גדולה ואני בטוח שגםמאם כעת אין לנו הבנה בדברים אלו, כשנגיע לעולם האמת, נדעע את הדברים. וברור לי שכל ששת המליונים , שרואים היום את הדברים מעולם הנשמות, ולהם הדברים כעת ברורים מאד, יובים ומגחכים עלינו שאנחנו בכלל שואלים את השאלות הללו.
אבל מהלעשות , אנחנו בני אדם, ואיננו מבינים הכל!

כתבות נוספות