שאל את הרב

הסרט הרצל והציונות?

חדשות כיפה הרב איתן זן-בר 25/12/11 01:15 כט בכסלו התשעב

שאלה

בס"ד

בנוגע לסרט של ארגון שופר, הרצל והציונות.

לא ראיתי אותו כי אין לי כוח ואני מפחד גם מדברי לשון הרע, אבל הבנתי שמראים שם כל מיני דברים שהציונים היו שונאי חרדים ושיתפו פעולה עם הנאצים ועוד דברים.

האם הדברים נכונים?

אשמח להסבר מפורט מכבוד הרב, כי הנושא חשוב ומעיק לי...

תודה רבה וחנוכה שמח

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

שלום
חס ושלום ששיתפו פעולה עם הנאצים, זו עלילה מרושעת, היו מה שנקרא יודנרט ששיתפו פעולה עם הנאצים והם הורכבו מכל הזרמים ביהדות, חרדים, דתיים, בונדיסטים וציונים, וכולם בלית ברירה ותחת אימת הרצחנות הגרמנית שיתפו פעולה עם הנאצים, ציוני ארץ ישראל, לא שיתפו מעולם פעולה עם הנאצים, זו דמגוגיה ולזות שפתיים מהסוג הנחות ביותר, אולי ניתן לבקר אותם שלא עשו מספיק להצלת יהודים אבל בסופו של דבר הכל קרה בגזירת ה', ולא מתוך תיכנון יזום לפחות לא מצידנו הקורבנות.
דעת הרב אמנון יצחק היא אנטי ציונית, נגד המדינה, שהיא לא היתה צריכה לקום, כמו הגישה של חסידות סאטמר ונטורי קרתא וכמובן שגישה זו מאד קיצונית ולא מקובלת על רוב המוחלט של חכמי ישראל בודאי לא של רבני עדות המזרח ותימן.
ברכה והצלחה

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות