שאל את הרב

היכרות עם בחור

חדשות כיפה הרב רונן לוביץ 04/11/07 19:56 כג בחשון התשסח

שאלה

שלום,

אני בת 17.

יש מישהו באזור שלי(בשיעור ב') שאני והוא בקשר אבל לא בקשר כלומר-

הוא ממש צדיק והוא לא מדבר עם בנות,אבל שאני מדברת איתו ומתייעצת איתו על נושא מסויים הוא מדבר איתי(והוא לא מדבר בכלל עם בנות)ואני חושבת זה מראה משהו שהוא חש כלפיי.

.אני אישית בעזרת ה' שנה הבאה בתחילת י"ב,

ארצה להכיר אותו בצורה רצינית יותר,כי יש לי שפה משותפת איתו וכו' אך-אמא שלי אמרה לי לשאול אותו מעכשיו אם הוא בכלל יהיה מעוניין להכיר אותי בצורה רצינית יותר בעתיד כדי שלא אפתח סתם רגשות.רציתי לדעת איך אני יכולה לשאול אותו דבר כזה?והאם זה נכון לשאול אותו את זה?

כי אני בעזרת ה' ובסייעתא דישמייא שנה הבאה רוצה להתחתן.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

העצה של אימך היא עצה טובה גם בעיני, משום שיש סיכוי גדול מאוד שהוא כלל לא מעוניין בנישואין בשנים הקרובות, וגם אם כן אין כל ביטחון שהוא חש כלפייך מה שאת נוטה לחשוב. כדאי לשאול אותו אם הוא בכלל מתעניין בהיכרות לשם נישואין, ואם התשובה חיובית – לשאול האם היה עשוי להתעניין בך. רצוי לעשות זאת באמצעות חבר שלו או בן משפחה. מעבר לכך, אל תהיי פזיזה במחשבות על נישואין. דעתי האישית היא שאין הצדקה ליזום מלכתחילה נישואין בגיל כל כך צעיר.
כל טוב והרבה הצלחה,
רונן לוביץ

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות