שאל את הרב

האם הקלטת של הרב אמנון יצחק נכונה

חדשות כיפה הרב ניר הרמן 21/08/09 00:48 א באלול התשסט

שאלה

הקלטת של הרב אמנון יצחק נכונה אני מדבר רק על הציונות שהיא כמו שהם אומרים או כמו שבבתי הספר?

ובקשר לתשובה שלך שלא לראות להורי את הקלטת ולתת להם לדבר עם רב שיודע את הדברים אז אני לא חושב שהם ירצו ואני מאוד מתבייש לדבר איתם על זה (כמעט חודש אני רק חושב איך להגיד להם שאני רוצה ללבוש כיפה והם היו מאוכזבים מזה שזה מה שאני רוצה)

תשובה

בס"ד
בקשר לקלטת:
הקב"ה בחר באנשי הציונות החילונית להתחיל את חזרת ישראל לארצו, ולהקים בית עם שלטון עצמי ריבוני לאומה היהודית, ואין מגללים זכות אלא על-ידי זכאי, לכן נראה שהקב"ה חשב שיש לציונים החילונים קצת יותר זכויות ממה שהרב אמנון יצחק חושב.
נכון יש הרבה דברים לא טובים בלשון המעטה בדרכם ובהתנהלותם, אולם אלו מתגמדים אל מול פועלם העצום למען העם היושב היום, הרבה בזכותם, בציון.
צריך להסתכל על הטוב שיש באחר ולא דווקא על הרע שבו, למרות שהוא קיים וצריך להכירו ולהתרחק מהרע הזה, ובטח שלא לנפח את הרע שבו כדי להחזיר בתשובה או כל דבר אחר תועלתי.

ולכן אין קשר בין הקלטת לבין הרצון שלך לחזור בתשובה, אם תזרע זרעים רעילים, ברעל של שנאת חינם, בלב הוריך הדבר לא יקדם לא אותך ובוודאי שלא את הוריך.

בקשר לחזרה שלך בתשובה, אתה חייב הדרכה קרובה וצמודה של תלמיד חכם בעל ניסיון, תכתוב לי היכן אתה גר ואשתדל בלי נדר לחבר אותך עם יהודי שכזה.

בהצלחה

כתבות נוספות